Iphone X uit USA model nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag allen, (voor als er een bestaand topic bestaat, willen jullie de link geven) ik ben al heel wat uren bezig geweest om een NL ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone X uit USA model nummer
Goededag allen,
(voor als er een bestaand topic bestaat, willen jullie de link geven) ik ben al heel wat uren bezig geweest om een NL model nummer te achterhalen die de Iphone X gaat krijgen. Krijg iets wat tegenstrijdige info hier en daar, blijft altijd lastig.. Ga eind Nov naar the States en wil er graag 1 mee terug nemen (hoop dat ze er nog 1 voor me op voorraad hebben dan) is het model : 1901 ? gaat er natuurlijk om dat LTE en alles werkt... alvast bedankt Apple tigers |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6S plus heeft een onbekend model nummer | sparc | iPhone algemeen | 3 | 02-06-16 23:45 |
iPhone 4: Model Nummer MC605FB *Vraag* | unknown0485 | Unlock | 8 | 06-05-11 08:59 |
model nummer 3gs | phoneware | Odido (T-Mobile) | 5 | 16-01-10 22:56 |
iPhone 3G: Is de 3g met model nummer MB046LL/A hardware unlocked? | elppa | Unlock | 9 | 13-09-09 22:07 |
Iphone 3G S Model nummer? | defisit | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-07-09 14:52 |
|
|