iPhone AirPlay discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik hoop dat iemand mij kan helpen Ik heb in de auto AirPlay zitten en met mijn iPhone 6+ krijg ik hem niet werkend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone AirPlay
Hallo
Ik hoop dat iemand mij kan helpen Ik heb in de auto AirPlay zitten en met mijn iPhone 6+ krijg ik hem niet werkend Als ik naar AirPlay ga dan zoekt hij naar een device maar kan niks vinden , Wi-Fi is wel gevonden en verbonden Maar ga ik naar YouTube of Netflix en klik daar op mirror dan verstuurd hij alleen geluid en geen beeld Ik heb alles al geprobeerd (denk ik) iPhone herinstalleerd , alle updates etc maar bij AirPlay sync blijft hij niet zichtbaar Ik gebruik de laatste ios 11 met de laatste updates Als ik mijn iPad air gebruik is er niks aan de hand en verbindt hij snel en kan ik mirror gebruiken Dus het systeem werkt wel naar behoren maar op me iPhone krijg ik hem niet werkend Sync is volgens mij beeld en geluid , daar kan hij niks vinden , hij blijft aangeven searching For Apple tv Maar geluid speelt hij wel af als ik hem via YouTube of Netflix afspeel dus hij heeft wel verbinding Heeft iemand nog ideeen ? Want ik zou het niet meer weten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 5 AirPlay met de iPhone 4 | 107552 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 02-03-12 14:54 |
Muziek: Airplay iPhone 3G | ThomasJwz | Muziek, foto & video | 1 | 15-04-11 21:02 |
|
|