Bellen vanuit Safari met andere VOIP app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag. Is het mogelijk op het moment dat ik in Safari op een telefoonnummer klik, ik eerst een overzicht met Apps krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen vanuit Safari met andere VOIP app
Ik heb een vraag. Is het mogelijk op het moment dat ik in Safari op een telefoonnummer klik, ik eerst een overzicht met Apps krijg die telefonie ondersteunen zodat ik b.v. via Skype mijn telefoontje kan voeren? Ik heb deze optie wel als ik een contactpersoon zoek en ik wil gaan bellen, krijg ik wel een overzicht van o.a. Skype en Google Hangouts en ook uiteraard of ik via mijn eigen nummer wil bellen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen via VOIP als particulier nu IOS 10 dit integreert ? tips ervaringen? | jordan30 | iPhone algemeen | 2 | 23-10-16 18:42 |
iPhone SE: problemen met VoIP bellen | macamba83 | iPhone algemeen | 5 | 23-05-16 16:12 |
Kosten VoIP (Skype) over Hotspot en 3G vanuit het buitenland | Awater | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 07-02-10 18:36 |
Kosten VoIP (skype) vanuit het buitenland | Awater | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 01-02-10 17:17 |
|
|