Meldings geluid op Iphone7 maar geen bericht? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds dat ik mijn iPhone7 heb voorzien van iOS 11 krijg ik meerdere malen per dag een meldingsgeluid op mijn telefoon. Echter komt er geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meldings geluid op Iphone7 maar geen bericht?
Sinds dat ik mijn iPhone7 heb voorzien van iOS 11 krijg ik meerdere malen per dag een meldingsgeluid op mijn telefoon. Echter komt er geen bericht, app, of mail binnen. Hoe kan ik dat aanpassen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb helaas geen antwoord voor jou, wel hetzelfde probleem. Soms gaat het dagen goed en krijg ik geen spookmelding. Een andere keer krijg ik 1 of 2 geluidsmeldingen en is nergens te zien welke app verantwoordelijk was voor deze melding. Na alle meldingen uitgeschakeld te hebben ben ik nu bezig om 1 voor 1 de meldingen weer in te schakelen om te kijken of dit een antwoord oplevert.
|
|
|||
|
|||
Gebruiken jullie soms meerdere agenda’s? Hier heb ik het al in het verleden gehad dat een agenda die niet actief stond toch een melding gaf(enkel geluid).
|
|
||||
|
||||
Nee, ik gebruik wel meerdere agenda's maar van 1 account. Ik kijk het voor de zekerheid straks toch even na.
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 8 doet dat ook. Bijzonder... Ik volg ook even.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid van bericht, maar geen bericht | chriztian | iPhone algemeen | 10 | 13-08-13 21:27 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
mp3 beltoon / meldings geluid | dutchiethebiker | iPhone algemeen | 0 | 04-08-12 09:37 |
iphone gaat wel over maar hoor geen geluid | bazz1977 | iPhone algemeen | 9 | 28-11-09 17:56 |
Wel trillen maar geen geluid | ropri | iPhone algemeen | 9 | 04-08-08 14:49 |
|
|