Geen foto's Iphone meer te zien op Mac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Tot voor kort zag ik al mijn foto's zodra ik mijn Iphone aan de Mac koppelde. Het programma Foto's opende dan automatisch en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen foto's Iphone meer te zien op Mac
Dag allemaal,
Tot voor kort zag ik al mijn foto's zodra ik mijn Iphone aan de Mac koppelde. Het programma Foto's opende dan automatisch en ik kon de foto's die ik op de computer wilde bewaren dan selecteren en van mijn telefoon verwijderen. Dit werk helaas niet meer... Als ik mijn telefoon nu met kabel aan de computer verbind, opent ie nog wel automatisch het programma Foto's, maar staat er als ik op mijn Iphone klik 'geen foto's'. Nu heb ik ergens gevonden dat dit kan komen omdat ik de iCloud fotobibliotheek heb aangezet. Ik heb ook gevonden hoe ik deze weer kan uitzetten voor m'n Iphone, maar ben ik dan al mijn foto's kwijt? Verdwijnen ze uit de iCloud? Er is een optie om het te downloaden, maar dat is een bestand van 6GB en past niet op m'n telefoon... Iemand een oplossing? Ik krijg een melding dat er geen ruimte meer op m'n telefoon is, dus wil graag de foto's op de Mac opslaan zodat ze van m'n telefoon af kunnen. Dank voor het meedenken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat staat er bij voorkeuren in de Foto app op je mac.
Daar moet "Download originelen naar deze Mac" aangevinkt staan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5S laat geen naam meer zien bij gemiste oproep | Wen1986 | iPhone algemeen | 1 | 12-12-14 19:41 |
Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone | mikevliemt | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-03-11 12:35 |
In iOS4 geen foto's meer te zien | Luque | Muziek, foto & video | 0 | 09-06-10 12:12 |
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien | gitano | Muziek, foto & video | 3 | 08-09-09 23:49 |
Geen applicaties meer te zien op Iphone alleen de zelf neergezette achtergrond | yzicgirl | iPhone algemeen | 7 | 07-10-08 12:54 |
|
|