iPhone X heet iPhone 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op de iPhone X bij "Instellingen" op mijn naam klik staat bij mijn apparaten "iPhone 7" en daaronder "Deze iPhone X". In iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone X heet iPhone 7
Als ik op de iPhone X bij "Instellingen" op mijn naam klik staat bij mijn apparaten "iPhone 7" en daaronder "Deze iPhone X". In iTunes staat de iPhone X ook als iPhone 7 64GB.
Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank, ik heb de naam veranderd.
|
|
|||
|
|||
Timosha, jij gebruikt de iPhone 8 als daily phone? Zou ik mogen vragen waarom je niet voor de X hebt gekozen? En enig idee of de telefoon na twee jaar last gaat krijgen van burn in?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat de iPhone X niet erg geschikt is voor mij. Ik gebruik mijn "dagelijkse" iPhone ook te land en in de lucht. Soms heb ik dan dingen op mijn gezicht die niet gaan werken met Face ID. Touch ID is dat geval handiger. Maar geen paniek, mijn vrouw heeft een iPhone X gekocht en daar mag ik af en toe eens naar kijken. Met de iPhone 8 heb ik dan toch de A11 Bionic processor met neurale netwerken. Zij het dan zonder Face ID. Ik heb geen ervaring met OLED schermen. Ik weet dus ook niet of die schermen gaan inbranden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=timosha;1038019] Maar geen paniek, mijn vrouw heeft een iPhone X gekocht en daar mag ik af en toe eens naar kijken.
Haha top. Timosha wat vind jij tot nu toe van de iPhone X? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplader iPhone heet | RickPSV27 | iPhone algemeen | 3 | 19-05-17 09:11 |
iPhone 4s wordt heet | sasmuys | iPhone algemeen | 0 | 15-11-12 21:49 |
iPhone 4S gloeiend heet | terrorsource | iPhone algemeen | 18 | 03-01-12 23:09 |
Iphone te heet ! | L03627 | iPhone algemeen | 9 | 25-04-11 13:48 |
iphone heet na valpartij | bzb | iPhone algemeen | 8 | 06-04-10 21:04 |
|
|