iPhone X: zoomed weergave discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb onder Instellingen -> Beeldscherm en Helderheid -> géén optie voor de zoomed weergave ? Op de iPhone 7 had ik dat wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone X: zoomed weergave
Hi,
ik heb onder Instellingen -> Beeldscherm en Helderheid -> géén optie voor de zoomed weergave ? Op de iPhone 7 had ik dat wel en op de 7 Plus heb ik het ook nog, maar op de iPhone X zie ik het niet (meer). Ik heb iOS 11.1.2 draaien en een reservekopie van de iPhone 7 op de iPhone X gezet, mocht dat er iets mee te maken hebben. Is die optie bij anderen ook afwezig ? Edit: https://forums.macrumors.com/threads...-zoom.2082966/ Laatst gewijzigd door mvveelen; 20-11-17 om 16:55. Reden: Antwoord gevonden..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die optie zit er helaas niet meer op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onjuiste weergave ongelezen mail op Iphone | Okobuki | iPhone Apps | 2 | 26-10-15 20:10 |
Weergave foto´s Iphone 5s werkt niet goed | GvanSaase | iPhone algemeen | 3 | 20-01-14 20:46 |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
Weergave Google Contacts op Iphone | tollo71 | iTunes | 7 | 24-02-10 16:22 |
Weergave info (versienummer) apps op Iphone | winock | iPhone Apps | 6 | 09-09-09 09:55 |
|
|