Balk onder toetsenbord iPhone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb sinds vrijdag een iPhone X, deze bevalt mij prima alleen heb ik onder mijn toetsenbord een balk waarmee ik het Emoji toetsenbord ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Balk onder toetsenbord iPhone X
Goedemiddag,
Ik heb sinds vrijdag een iPhone X, deze bevalt mij prima alleen heb ik onder mijn toetsenbord een balk waarmee ik het Emoji toetsenbord tevoorschijn krijg! Deze heb ik niet aangezet en andere mensen met een iPhone X hebben die balk daar niet onder het toetsenbord! Weet iemand hoe die balk uit kan? Ik hoor het graag!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hebben die andere mensen maar 1 toetsenbord geïnstalleerd en jij meer dan 1?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kun je screenshots van beide varianten posten?
|
|
||||
|
||||
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
|
|
|||
|
|||
ik heb hier ook last van? enig idee hoe dat weg kan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij instellingen naar algemeen en dan naar toetsenbord en daarin de emo toetsenbord verwijderen
Je kan hem later weer erop zetten |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maakt idd geen verschil, dicteren blijft ook onderin staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee, heb hem hier ook.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even naar Instellingen/Algemeen/Toesenbord en dan van alles uitzetten. Houd je steeds minder over. Vergeet niet Engels/Suggesties uit te zetten. En zet dan weer aan wat je nodig hebt. Ik heb toesenbord Engels ook weggeveegd.
|
|
|||
|
|||
Heb ik geprobeerd, t werkt niet.. is t bij jou wel gelukt?
|
|
|||
|
|||
Ja. Welk toetsenbord gebruik je, Nederlands of English (US) ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat het om de balk in deze discussie: https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f...ens-typen.html ?
Deze dus: http://imageshack.com/i/poiGu4ddj |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spellingscontrole staat niet onder toetsenbord | kasperge | iPhone algemeen | 2 | 06-12-14 17:33 |
iPhone 5 dode pixel/haar onder scherm/puntjes onder het witte glas/paarsachtige gloed | daantje22 | iPhone algemeen | 5 | 05-11-12 09:24 |
scherm verticale streep en witte balk onder | arnoldve | iPhone algemeen | 9 | 30-09-09 13:42 |
|
|