Opmaakbalk in beeld tijdens typen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen. Als ik aan het typen ben komt er onderaan een grijze opmaak balk in beeld. Ik kan deze handmatig wegklikken maar zodra ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opmaakbalk in beeld tijdens typen
Dag allen.
Als ik aan het typen ben komt er onderaan een grijze opmaak balk in beeld. Ik kan deze handmatig wegklikken maar zodra ik weer begin te typen verschijnt deze weer in beeld. Dit was voorheen niet zo. Nadat ik deze week dropbpx en word heb gebruikt is het probleem gekomen. Het verwijderen van deze apps hebben niet het gewenste resultaat. Daarnaast is de balk nu bij elke app in beeld zodra ik begin te typen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit uitschakel? Met name vervelend tijdens het gebruik van whatsapp op mijn iPad omdat ik dan niet kan zien wat ik type Groetjes Christina |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook. Even naar Instellingen/Algemeen/Toesenbord en dan van alles uitzetten. Houd je steeds minder over. Vergeet niet Engels/Suggesties uit te zetten. En zet dan weer aan wat je nodig hebt. Ik heb toesenbord Engels ook weggeveegd.
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden Laatst gewijzigd door Beech43; 16-12-17 om 20:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trial version in beeld tijdens films afspelen op ipad 2 | xIlse | iPad algemeen | 15 | 15-03-14 22:53 |
Tijdens radio geen beeld | pironne | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 16-12-12 20:42 |
beeld is malen groter geworden tijdens spelen, | yildirim1986 | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 22:02 |
afsluitproblemen tijdens en na bellen zwart beeld | visserab | iPhone algemeen | 1 | 21-07-09 11:23 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|