iPhone herkent beller niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enkele weken belt iedereen mij 'anoniem' of als 'onbekende beller', terwijl ze tussen mijn contacten staan... Iemand hier een oplossing voor? Bug in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herkent beller niet
Hallo,
Sinds enkele weken belt iedereen mij 'anoniem' of als 'onbekende beller', terwijl ze tussen mijn contacten staan... Iemand hier een oplossing voor? Bug in iOS 11.2.1? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je +31 voor de contacten staan? ik heb dit een tijdje gehad bij de vaste telefoon. blijkbaar stuurt men tegenwoordig de landcode mee bij nummerherkenning.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Landnummers staan er bij iedereen bij.... Weet niet wanneer ik de update naar 11.2.1 heb gedaan, maar is sinds 30/11...
Of kan dit aan mijn provider (proximus) liggen? Lijkt me onwaarschijnlijk... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voer om te beginnen eens een harde reset uit. |
|
|||
|
|||
Harde reset helpt niet.... iPhone eens herstellen via iTunes?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OK, dat proberen we dan even...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 December 2017 om 11:14 ---------- Dat heeft ook niet geholpen... Morgen eens naar proximus bellen... Of indien iemand nog een andere oplossing heeft? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beller kan mij niet horen | blingbling | iPhone algemeen | 14 | 10-05-13 12:48 |
Beller kan mij niet verstaan. | meijererwin | iPhone algemeen | 3 | 30-03-12 02:20 |
iphone4 beller hoort mij niet meer | leslieg | iPhone algemeen | 3 | 10-11-11 13:31 |
Hoor beller niet meer | bisebaer | iPhone algemeen | 3 | 12-09-10 13:14 |
Afbeelding beller wordt niet weergegeven | pncdejong | iPhone algemeen | 2 | 08-06-09 16:14 |
|
|