Mijn iPhone start niet na vervanging batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik mijn batterij zelf vervangen. Na het vervangen werkte alles naar behoren. Vanmiddag viel mijn telefoon uit terwijl de batterijindicator op 52% stond. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone start niet na vervanging batterij
Gisteren heb ik mijn batterij zelf vervangen. Na het vervangen werkte alles naar behoren. Vanmiddag viel mijn telefoon uit terwijl de batterijindicator op 52% stond. Zoals gewoonlijk, bij het aanzetten start hij met een appeltje maar gaat daarna direct uit, waarna 3 sec. blijft haken op belichte zwart scherm en valt uit.
Iemand enig idee wat dit kan zijn ? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hang 'm eens aan iTunes.
|
|||
|
|||
Heb het net even aangesloten op iTunes... Ik krijg de melding ''Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaded van de software voor de iPhone 'iPhone'. De vereiste schijf is niet gevonden''....
|
|
|||
|
|||
Kijk even hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204770
En hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT203271 |
|
|||
|
|||
Het is het niet gelukt.. maar bedankt voor je reactie. Iemand misschien nog andere ideeën van wat het kan zijn?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 January 2018 om 22:42 ---------- iTunes geeft de volgende melding:''....... De schijf die je probeert te gebruiken is vol.''. Iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
Zit best veel slechte kwaliteit tussen de batterijen die op het www worden aangeboden, ik denk gewoon nog eentje proberen.
|
Labels |
valt uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer na vervanging batterij | RJS | iPhone algemeen | 10 | 05-01-18 22:35 |
zijtoetsen reageren niet meer na vervanging batterij | twinklecaro | iPhone algemeen | 5 | 28-10-14 11:40 |
iPhone laadt niet meer op na vervanging batterij | mzdavid | iPhone algemeen | 31 | 29-08-14 20:16 |
Iphone 3GS werkt niet na vervanging batterij | Vince050 | iPhone algemeen | 1 | 16-07-12 09:33 |
problemen met iphone 3gs na vervanging batterij | magrietlinne | iPhone algemeen | 6 | 01-11-11 22:45 |
|
|