iphone SE geen geluid als ik opgebeld wordt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone SE. Als ik opgebeld wordt krijg ik geen geluid. Het geluid staat aan en is gecontroleerd. Iemand een idee? Thx...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone SE geen geluid als ik opgebeld wordt
Ik heb een Iphone SE. Als ik opgebeld wordt krijg ik geen geluid. Het geluid staat aan en is gecontroleerd. Iemand een idee? Thx
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
mijn iphone 5s belt niet meer als ik opgebeld word | gerdadewit | iPhone algemeen | 1 | 16-01-14 20:31 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
|
|