WhatsApp Android naar iOS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik zoek al twee uur lang naar een mogelijkheid om de WhatsApp berichten van een Android device (HTC One M8) naar een iPhone X ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp Android naar iOS
Hi,
Ik zoek al twee uur lang naar een mogelijkheid om de WhatsApp berichten van een Android device (HTC One M8) naar een iPhone X te verplaatsen. Echter lukt het mij niet. Kan iemand mij uit de brand helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost.
|
|
|||
|
|||
hoe? Misschien zijn er mensen die het ook willen weten?
|
|
|||
|
|||
doordat uw telefoon verbonden is met een netwerk, maakt whatsapp automatisch back-ups van uw gesprekken en status. Dit wordt opgeslagen in de cloud op uw nummer, als u uw simkaart (met geldig nummer) in een nieuwe telefoon stopt en whatsapp daarop download. Is de eerste stap op uw nieuwe iPhone uw nummer in te voeren en dit te verifieren via een sms (verdere aanwijzingen hierover in de whatsapp app) als u ingelogd bent met uw nummer vraagt whatsapp om de laatst gemaakte back-up (van uw oude telefoon) terug te zetten.
En klaar! uw gegevens en gesprekken zijn teruggezet!! Let op: WhatsApp maakt automatisch back-ups hiervoor hoef je zelf niets te doen! |
|
|||
|
|||
dat is van iphone naar iphone.
De topic starter vraagt voor een oplossing waarbij hij verwacht dat er een komt. vervolgens vind hij de oplossing zelf die hij niet wil delen. Lekker sociaal. |
|
|||
|
|||
Die wil ik zeker wel delen als men er naar vraagt!
Ik heb het programma backuptrans whatsapp android to ios gebruikt! Kost redelijk wat moeite maar als je naar de website gaat wordt het uitgelegd! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp database transfer van Android naar iPhone | LuckyNiles | iPhone algemeen | 5 | 02-11-16 05:01 |
Van iPhone naar Android, hoe doe ik dat? | Luciebal | iPhone algemeen | 1 | 04-04-16 19:16 |
Whatsapp-geschiedenis van Android naar iPhone, zonder computer? | heywoodu | iPhone algemeen | 0 | 11-01-16 21:11 |
Contacten van iOs naar Android | Rikkie311 | iPhone algemeen | 18 | 14-10-12 22:52 |
Emoji naar Android | t-kroon | iPhone algemeen | 8 | 10-10-11 12:48 |
|
|