Foto Albums discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat albums niet gewoon een map of zo is met foto's maar feitelijk enkel een lijst is met verwijzingen naar foto's uit filmrol. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto Albums
Ik weet dat albums niet gewoon een map of zo is met foto's maar feitelijk enkel een lijst is met verwijzingen naar foto's uit filmrol. De vraag is bestaat er een mogelijkheid door een of andere tool, handeling of app die lijst met verwijzingen te consulteren, om zo een overzicht te hebben van de juiste foto's welk zich in een bepaald album bevinden.
Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat moeilijk worden want die "feitelijke lijst" van u is in werkelijkheid een index met thumbnails die in een versleutelde SQLite3 database zit.
|
|
|||
|
|||
Dank u voor de reactie.
Had zoiets wel verwacht hoor. U weet soms niet niet de naam van die SQLite database file die men bijvoorbeeld in een back-up of zo zou kunnen terug vinden. Als men in een back-up wat zit te prutsen daar loopt men niet zo veel gevaar mee hé, live in een iPhone zou ik dat niet zo direct willen doen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, Thx voor de hulp & info, ik zie wel hoe ver ik geraak.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's in albums | Zwapie | iPad algemeen | 0 | 08-06-17 14:56 |
Foto's app, Foto's ordenen in albums | Vic55 | iPad algemeen | 0 | 20-06-16 20:32 |
Foto Albums | Vic55 | iPad algemeen | 4 | 08-03-15 18:58 |
In OS4 foto map/Albums/Filmrol | lotteke2005 | Muziek, foto & video | 2 | 11-08-10 17:51 |
Foto: Foto's verdelen in Albums | Mittt | Muziek, foto & video | 10 | 23-10-09 12:27 |
|
|