Mobiele data voorkeur boven wifi? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merk dat het laden van data trager is wanneer mobiele data aanstaat, terwijl ik toegang tot mijn wifi netwerk heb. Waarom kiest mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiele data voorkeur boven Wi-Fi?
Ik merk dat het laden van data trager is wanneer mobiele data aanstaat, terwijl ik toegang tot mijn Wi-Fi netwerk heb.
Waarom kiest mijn iPhone niet voor Wi-Fi in dat geval? Instelling van provider T-mobile? Een setting waar ik overheen kijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je Wi-Fi signaal niet goed is, of je hebt Wi-Fi niet ingesteld in je phone.
Als ik bij bekende non-public adressen kom, waar ik Wi-Fi ontvangst wil hebben, schakelt hij feilloos en direct naar Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
Als ik mobiele data uitzet, en alleen Wi-Fi heb, gaat het laden svan data snel.
Aan mijn Wi-Fi ligt het denk ik niet. |
|
||||
|
||||
Je iphone pakt toch bij voorkeur Data i.p.v. Wi-Fi netwerk.
Dan is de Wi-Fi in de ogen van de iphone minder... |
|
|||
|
|||
Maar data laden sneller met Wi-Fi!
En mijn mobiele netwerk is thuis heel zwak; een of twee streepjes. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 February 2018 om 21:41 ---------- Getest met app OpenSignal: Mobiele data aan, Wi-Fi uit 0,4 Mbps Wi-Fi aan, mobiele data uit 13 Mbps |
|
||||
|
||||
Dan zou ik eens een harde reset gaan geven, en dan verder kijken of dat wat oplost.
|
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd.
Overigens, ik heb een iPhone X met het meest recente iOS, maar ik zie geen kans dat in mijn profiel te veranderen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 February 2018 om 12:23 ---------- Op je aanraden heb ik een network reset gedaan. Dit schijnt wel te helpen. Bedankt! |
|
|||
|
|||
Profiel wijzigen, kan alleen via de site (niet via de App).
|
|
|||
|
|||
Ook daar heb het geprobeerd.
Op mijn mac, en daar kan ik geen wijzig optie vinden |
|
|||
|
|||
Ik heb geen Mac, maar dat zal niet uitmaken; verwacht ik.
Rechtsboven staat Welkom en dan je naam. Klik op je naam en ga naar gebruikersinstellingen.... |
|
|||
|
|||
Bedank voor de hulp!
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele data uit alleen Wi-Fi aan toch data lekkage | NatBer | iPhone algemeen | 0 | 24-11-17 11:13 |
Voorkeur Wi-Fi netwerk | gohigher | Wi-Fi | 19 | 07-08-14 18:34 |
IPad 4 voorkeur Wi-Fi instellen? | Allet | iPad algemeen | 4 | 23-08-13 09:21 |
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi | Micht | iPhone algemeen | 2 | 29-09-12 22:21 |
3G/GPRS word boven Wi-Fi verkozen | NickV1 | Archief | 1 | 15-07-08 18:13 |
|
|