//

iphone 7 valt uit tijdens opstarten

iphone 7 valt uit tijdens opstarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone is een paar dagen geleden ,in zijn cover, op zijn achterkant op de grond gevallen. aan het exterieur is er geen schade vast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-18, 20:29
Berbasth Berbasth is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2018
Berichten: 1
Standaard iphone 7 valt uit tijdens opstarten

Mijn iPhone is een paar dagen geleden ,in zijn cover, op zijn achterkant op de grond gevallen. aan het exterieur is er geen schade vast te stellen.

Nu het rare is dat sindsdien de iPhone niet meer op te starten is.
Als ik hem wil opstarten komt het apple loge er op en na circa 5 seconden valt de iPhone uit en start terug opnieuw op en blijft dit herhalen.

Ik heb al geprobeerd om een geforceerd te herstarten zonder succes.

Ik krijg mijn iPhone wel in herstelmodus (komt op het scherm dat ik hem met iTunes moet verbinden), als ik hem dan met mijn computer verbind herkent deze mijn iPhone ook. Maar als ik dan een software update wil doen of terug wil zetten naar fabrieksinstellingen komt er onbekend fout op.

Iemand een idee aan wat dit zou kunnen liggen, persoonlijk denk ik dat er iets aan mijn moederbord is of een connectie er naartoe maar ken er zelf niet veel van.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-18, 15:00
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Het enige dat je gaat helpen is hem naar een Applestore of premium reseller te brengen. Die kunnen een diagnose stellen.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opstarten iphone 4s tijdens laden seije017 iPhone algemeen 4 21-05-15 21:55
Het scherm van mijn iPhone valt uit na opstarten Hiibb iPhone algemeen 1 01-12-13 19:54
valt uit tijdens opstarten merijnvld iPhone algemeen 1 07-03-10 21:44
Iphone blijft hangen tijdens opstarten fab Archief 2 02-06-09 21:28
Iphone loopt vast tijdens het opstarten! Mirrage Archief 7 31-07-08 00:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.