//

iphone blijft aangeven "wachten op autorisatie"

iphone blijft aangeven "wachten op autorisatie" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd om twee-factor-audenthicatie aan te zetten. Ik ben echter niet verder gekomen dan een scherm met "wachten op autorisatie". Omdat het maar bleef ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-18, 21:32
Beebs Beebs is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Maastricht
Berichten: 7
Unhappy iphone blijft aangeven "wachten op autorisatie"

Ik heb geprobeerd om twee-factor-audenthicatie aan te zetten. Ik ben echter niet verder gekomen dan een scherm met "wachten op autorisatie". Omdat het maar bleef duren heb ik dit scherm "weggeveegd".

Om in te loggen op de "Applel Id" pagina op de iPad wordt sindsdien ook gevraagd om de extra code. De vraag over de locatie verschijnt vervolgens op beide apparaten en bij toestaan ook een code, waarmee ik ook kan inloggen en kan zien dat beide appataten (+ mijn PC) toegang hebben tot iCloud. Dit lijkt dus allemaal goed te werken, ondanks de "vastgelopen autorisatie".

Onder instellingen blijft echer een rode stip verschnen met "Werk Apple Id instellingen bij", wat na het jusit ingeven van mijn Apple Id wachtwoord en de toegangscode van de iPhone wederom resulteert in het scherm "wachten op autorisatie" wat maar blijft staan

Ik gebruik iOS 10.3.3 op een iPhone 5s en iPad Air
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-19, 13:27
sytzeria sytzeria is offline
• iOS
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2019
Berichten: 1
Standaard

ik heb het zelfde probleem - hoe los ik dit op?
Reageren

Labels
apple-id, iphone, twee-factor-authenticatie



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Infunbox blijft "jailed" aangeven Mikeske Jailbreak 4 29-12-14 08:26
Mac OS X: iTunes: "wachten tot onderdelen worden gekopieerd" annevanhal iTunes 17 17-11-13 15:26
App blijft hangen op "wachten" Nick456 iPhone algemeen 1 13-02-13 09:41
Apps Blijven op "wachten"staan. joppe113 iPad algemeen 8 09-12-11 10:40
Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" Goudvis12 Odido (T-Mobile) 42 14-10-10 11:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.