iphone blijft aangeven "wachten op autorisatie" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd om twee-factor-audenthicatie aan te zetten. Ik ben echter niet verder gekomen dan een scherm met "wachten op autorisatie". Omdat het maar bleef ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone blijft aangeven "wachten op autorisatie"
Ik heb geprobeerd om twee-factor-audenthicatie aan te zetten. Ik ben echter niet verder gekomen dan een scherm met "wachten op autorisatie". Omdat het maar bleef duren heb ik dit scherm "weggeveegd".
Om in te loggen op de "Applel Id" pagina op de iPad wordt sindsdien ook gevraagd om de extra code. De vraag over de locatie verschijnt vervolgens op beide apparaten en bij toestaan ook een code, waarmee ik ook kan inloggen en kan zien dat beide appataten (+ mijn PC) toegang hebben tot iCloud. Dit lijkt dus allemaal goed te werken, ondanks de "vastgelopen autorisatie". Onder instellingen blijft echer een rode stip verschnen met "Werk Apple Id instellingen bij", wat na het jusit ingeven van mijn Apple Id wachtwoord en de toegangscode van de iPhone wederom resulteert in het scherm "wachten op autorisatie" wat maar blijft staan Ik gebruik iOS 10.3.3 op een iPhone 5s en iPad Air |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het zelfde probleem - hoe los ik dit op?
|
Labels |
apple-id, iphone, twee-factor-authenticatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Infunbox blijft "jailed" aangeven | Mikeske | Jailbreak | 4 | 29-12-14 08:26 |
Mac OS X: iTunes: "wachten tot onderdelen worden gekopieerd" | annevanhal | iTunes | 17 | 17-11-13 15:26 |
App blijft hangen op "wachten" | Nick456 | iPhone algemeen | 1 | 13-02-13 09:41 |
Apps Blijven op "wachten"staan. | joppe113 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:40 |
Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" | Goudvis12 | Odido (T-Mobile) | 42 | 14-10-10 11:15 |
|
|