Refurbished iPhone activeren drama discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu al de 2e iPhone 6S (voor schoonmoeder ) gehaald van Forza refurbished. Werd verkocht als zo goed als nieuw maar heeft toch kleine krasjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Refurbished iPhone activeren drama
Nu al de 2e iPhone 6S (voor schoonmoeder ) gehaald van Forza refurbished.
Werd verkocht als zo goed als nieuw maar heeft toch kleine krasjes (na mijn idee geen refurbisched want dan zou de case en batterij vervangen moeten zijn). Maar nu komt het, het toestel was in geen enkel mogelijkheid te activeren. Er werd telkens gevraagd plaats simkaart. Na 3 verschillende simkaarten en providers wilde de telefoon nog niet activeren. Toen aan iTunes gekoppeld hetzelfde probleem Uiteindelijk toch maar DFU mode het toestel hersteld en tadaaaaa iPhone geactiveerd Hoe had mijn schoonmoeder dit in godsnaam voorelkaar gekregen? Waarom is dat activeren nog altijd zo waardeloos Ze gaat van een Microsoft toestel na een iPhone helaas kan Whatsapp chats niet overgezet worden iemand nog suggesties ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Belasting technisch verhaaltje weer (bruto/netto) Hopen daarbij op meer succes. Maar de voddenmarkt is mobiel.nl waarbij je refurbished toestellen kan kopen en je weet het mag nooit te veel kosten (van schoonmoeders). We zijn tenslotte echte Nederlanders |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Denk dat voor de meeste iphone gebruikers de 5s eigenlijk voldoende is
Kunnen ook niet allemaal een Iphone X kopen .... Ik deed ook altijd met die rage mee om de nieuwste te kopen (los toestel ) heb nu zelf een 6s en een 7 in gebruik en ben daar tevreden over En die refurbished iphone s ben ik ook niet zo over te spreken komen vaak uit het buitenland enz zeggen dat er een nieuwe batterij inzit terwijl dat niet zo is imitatie onderdelen erop en dan begint de ellende .... Heb er hier al diversen onder handen gehad |
|
||||
|
||||
iPhone 6S Plus 32Gb Rose nieuw binnen gekregen via het werk.
En het activeren en omzetten was nu een eitje! Al vind ik iTunes nog steeds niet handig. Daarom heb ik het rechtstreeks op het toestel gedaan. Ik heb via iCloud alle back-ups verwijderd en een nieuwe gemaakt van mijn vriendin ’s huidige 6S toestel. Nadat haar 6S Plus alles terug had heb ik haar iPhone 6S terug geclaimd als werktelefoon. Nu kan de iPhone 5S met pensioen of mijn moeder moet hem nog willen hebben. Zij heeft nog een Microsoft Lumia toestel Ondertussen had ik mijn vriendin instructies gegeven om ff een glasplaatje te halen omdat ze de telefoon altijd zo in de tas flikkert. Maar goed ook dezelfde dag zat er al een barst (gelukkig glasplaatje) in Ze vind de broodplank tot nu toe nog niet handig maar het groter scherm vind ze wel fijner kijken. Volgend jaar maar weer via het werk een iPhone scoren i.p.v. refurbished |
|
|||
|
|||
Tof ! Je houdt ons toch verder op de hoogte van het reilen en zeilen in jouw ménage?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- iPhone 3 ((16GB) ligt stuk op zolder) - iPad 4 (16GB) - iPhone 4 2x (8GB) - iPhone 5 (16GB) - iPhone 5S (16GB) - iPhone 6S (16GB) - iPhone 6S Plus (32GB) - iPhone 7 Plus (128GB) De X vond de vrouw nog te duur maar wie weet volgend jaar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Evasi0n Batterij drama 7.0.4 iPhone 5s | Emilio0w | Jailbreak | 0 | 20-01-14 20:59 |
iPhone battery life een drama | sean1966 | iPhone algemeen | 156 | 16-02-13 09:26 |
Iphone DRAMA! | valkema_wind | iPhone algemeen | 32 | 09-09-10 18:54 |
Wi-Fi iphone 4 een drama | Alex05 | Wi-Fi | 5 | 19-08-10 15:08 |
|
|