//

Enkel en alleen een Apple iPhone X?

Enkel en alleen een Apple iPhone X? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie enkel en alleen Apple producten? Of zijn er ook mensen die naast een Apple iPhone bijvoorbeeld een Windows/Computer hebben? Ik mag namelijk mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-18, 01:51
AHD AHD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 4
Standaard Enkel en alleen een Apple iPhone X?

Hebben jullie enkel en alleen Apple producten? Of zijn er ook mensen die naast een Apple iPhone bijvoorbeeld een Windows/Computer hebben? Ik mag namelijk mijn mobiele telefoon abonnement vernieuwen. En ik overweeg een Apple iPhone X. Wat dan mijn enigste Apple product zal zijn. Maar is enkel en alleen een Apple iPhone X niet zonde? Ik heb namelijk een Windows/Computer en een Windows/Tablet. Heb je met enkel en alleen een Apple iPhone X voldoende in huis om van alles optimaal te kunnen genieten wat Apple te bieden heeft? Of is een Mac en/of een Pad een pre, om dus optimaal van alles te kunnen genieten wat Apple te bieden heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-18, 03:26
Mariche Mariche is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 214
Standaard

In je profiel staat dat je geen iPhone hebt en geen iPad, maar WEL Mac OS X.
Of je profiel klopt niet....... of je denkt dat Mac OS X niet van Apple is.....
Ik heb een Windows PC + een iPad Pro + een iPhone.
Ben er heel erg blij mee (zou geen Windows foon en/of Windows Tablet willen).
Apple is gebruiksvriendelijk (vind ik) en er komen voldoende (veiligheids) updates.
Voor een iPhone X zou IK nooit gaan, maar dat is ieder zijn/haar smaak.
Ik vind em niet eens mooi, maar afgezien daarvan.......vééél te duur.
Het is "maar" een telefoon. Daar ga je toch niet meer als 1000 Euro voor neertellen.
Als je die als los toestel koopt tenminste, maar ook met een abonnement val je per maand behoorlijk in de prijzen.
Voor zo'n absurd hoog bedrag kan ik wel wat leukers bedenken.

Laatst gewijzigd door Mariche; 31-03-18 om 03:38.
  #3  
Oud 31-03-18, 09:28
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

@AHD, je bent wel erg lang aan het dubben, hè?

https://forum.iculture.nl/search.php?searchid=5096549

Als je al vanaf 2014 nog niet zeker weet wat te doen, zou ik eens een cursus “leren beslissingen nemen” volgen, om er gelijk aan toe te voegen dat het op een board als deze gebruikelijk is dat je reageert op reacties...

Ik zie je over een jaar of 4 wel weer terug hier!

O ja, net als Mariche ben ik ook geen fan van de X.
Ik geniet nog dagelijks van een 7...
  #4  
Oud 31-03-18, 10:04
AHD AHD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mariche Bekijk bericht
In je profiel staat dat je geen iPhone hebt en geen iPad, maar WEL Mac OS X.
Of je profiel klopt niet....... of je denkt dat Mac OS X niet van Apple is.....
Ik heb een Windows PC + een iPad Pro + een iPhone.
Ben er heel erg blij mee (zou geen Windows foon en/of Windows Tablet willen).
Apple is gebruiksvriendelijk (vind ik) en er komen voldoende (veiligheids) updates.
Voor een iPhone X zou IK nooit gaan, maar dat is ieder zijn/haar smaak.
Ik vind em niet eens mooi, maar afgezien daarvan.......vééél te duur.
Het is "maar" een telefoon. Daar ga je toch niet meer als 1000 Euro voor neertellen.
Als je die als los toestel koopt tenminste, maar ook met een abonnement val je per maand behoorlijk in de prijzen.
Voor zo'n absurd hoog bedrag kan ik wel wat leukers bedenken.
Bedankt voor je reactie, Mariche! Er stond op de een of andere manier inderdaad een foutje in mijn profiel, maar deze heb ik zojuist aangepast.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 March 2018 om 09:08 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
@AHD, je bent wel erg lang aan het dubben, hè?

https://forum.iculture.nl/search.php?searchid=5096549

Als je al vanaf 2014 nog niet zeker weet wat te doen, zou ik eens een cursus “leren beslissingen nemen” volgen, om er gelijk aan toe te voegen dat het op een board als deze gebruikelijk is dat je reageert op reacties...

Ik zie je over een jaar of 4 wel weer terug hier!

O ja, net als Mariche ben ik ook geen fan van de X.
Ik geniet nog dagelijks van een 7...
Bedankt voor je reactie, MCNO en ook hallo! Ik ben benieuwd waar je het precies over hebt? ✌️
  #5  
Oud 31-03-18, 10:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mariche Bekijk bericht
Het is "maar" een telefoon. Daar ga je toch niet meer als 1000 Euro voor neertellen.
Jij misschien niet, maar mijn vrouw wel. Die beschouwt die iPhone X ook niet als een "telefoon" maar als een supersnelle zakcomputer.

Citaat:
Voor zo'n absurd hoog bedrag kan ik wel wat leukers bedenken.
Ben jij in je vrije tijd ook nog dominee? Wat voor de één een "absurd bedrag" is, is dat voor de andere niet. Neem jezelf toch niet als de maat van alle dingen.
  #6  
Oud 02-04-18, 16:18
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Hallo,

Ik heb zelf een iPhone 6s+ (nog geen behoefte aan een upgrade, want hij werkt nog perfect), met Windows laptop. Dit werkt gewoon prima.

Eigenlijk is de laptop van m’n man en doe ik echt werkelijk alles met m’n phone. Geen behoefte aan een pc. Maar goed ik hoef dan ook geen teksten te verwerken enz.

Ook ben ik in het bezit van een Apple watch en Apple tv. (Meneer heeft ook nog 2 iPads) leuk voor erbij maar absoluut geen noodzaak om van je IPhone te genieten. Het is echt een autonoom apparaat.
Werkt trouwens ook prima samen met m’n chromecast audio.

Succes met beslissen, Penny.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 steeds aan/uit met alleen Apple in scherm donny88 iPhone algemeen 0 10-09-14 21:01
apple logo op iphone alleen via stopcontact libertycity iPhone algemeen 8 05-05-12 09:08
iPhone geeft alleen nog Apple logo fjetz Archief 1 01-12-08 20:19
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? fillem iPhone algemeen 28 15-10-08 01:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.