Vervanging achterkant (glas) iPhone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Wellicht is het al eens gevraagd hier, maar de achterkant van de iPhone X is die makkelijk te vervangen? Ik heb de verhalen inmiddels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervanging achterkant (glas) iPhone X
Hi!
Wellicht is het al eens gevraagd hier, maar de achterkant van de iPhone X is die makkelijk te vervangen? Ik heb de verhalen inmiddels gelezen die na de release van de X zijn gekomen: duur, moeilijk en vooral niet laten vallen. Nou één keer raden, de mijne is gevallen zonder case eromheen. Stom, ja ik weet het maar toch vraag ik me af of het echt zo kostbaar is om het te laten vervangen? Iemand ervaringen mee? Iemand bijvoorbeeld via Apple laten doen? Of een ander bedrijf die hierin wat kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De achterkant is duurder dan de voorkant. Ik zou als ik jou was een dbrand skin op de achterkant plakken..
|
|
|||
|
|||
Dat klinkt inderdaad niet goedkoop:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
als een nieuw scherm alleen al 400 euro kost dan weet je denk ik al genoeg ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone vervanging | Sergiano | iPhone algemeen | 2 | 06-03-14 10:01 |
is je oude iphone ook toe aan vervanging? | Th00mz | Chat en geruchten | 3 | 01-06-10 21:44 |
Glas vervangen + achterkant + mute knop | hockeyboer | iPhone algemeen | 5 | 08-03-10 23:05 |
|
|