ITunes cadeaubon niet zichtbaar in App store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vrees dat ik iets verkeerd zal gedaan hebben bij het inwisselen van een cadeaubon via iTunes. Nadat ik die bon deze middag ingewisseld heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ITunes cadeaubon niet zichtbaar in App store
Ik vrees dat ik iets verkeerd zal gedaan hebben bij het inwisselen van een cadeaubon via iTunes. Nadat ik die bon deze middag ingewisseld heb zie ik het bedrag ervan wel gecumuleerd bij men oud saldo vermeld staan in de account informatie via iTunes maar als ik via men iPhone in de app store naar men saldo kijk blijf ik daar men vorig saldo zien. Iemand die soms weet wat ik verkeerd zou gedaan hebben of wat de reden hiervan zou kunnen zijn.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Log even een keer uit op je iPhone en dan weer in. Kan een synch foutje zijn.
|
|||
|
|||
Telefoon opnieuw opstarten?
|
|
|||
|
|||
Dank u voor de tip. Het is idd nadien correct.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eerdere aankopen app store niet zichtbaar | Roon007 | iPhone algemeen | 2 | 07-11-14 22:59 |
Windows: iPad niet zichtbaar in iTunes via Wi-Fi | brugge2 | iTunes | 8 | 15-02-12 10:55 |
Aankopen app store niet zichtbaar sinds 5.0 | Grdam | iPhone Apps | 0 | 15-10-11 13:04 |
Mac OS X: Tom Tom-app niet zichtbaar in ITunes... | herk0039 | iTunes | 0 | 26-08-10 22:13 |
iTunes cadeaubon zelf gebruiken, werkt dit? | devosf | iPhone Apps | 10 | 19-06-10 18:26 |
|
|