Foto's op laptop zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleempje wat eigenlijk al best lang zo is, namelijk als ik foto's wil overzetten van mijn iPhone naar mijn laptop met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's op laptop zetten
Hallo,
ik heb een probleempje wat eigenlijk al best lang zo is, namelijk als ik foto's wil overzetten van mijn iPhone naar mijn laptop met een kabel, dan zet hij minder dan de helft van de bestanden maar over. Dus de rest blijft gewoon op mn telefoon staan. En ook als ik aanvink ''verwijderen na importeren'' dan gebeurt dit niet. Kan iemand mij helpen? Eva |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Deze app kost geld D:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iCloud for Windows op je laptop zetten en dan de foto’s downloaden van iCloud?
Helemaal voor gratiesh |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor het overige was het niet mijn bedoeling om je in een financiële afgrond te storten. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hi, ik heb dit geprobeerd alleen ik kan dus maar op 1 foto per keer klikken en heb zo'n 500 bestanden dus dan ben ik echt heel lang bezig.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 July 2018 om 18:17 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik snap niet helemaal wat je dan doet. Ik heb toevallig hier voor iemand eergisteren dit nog zo gedaan.
Kwestie van iCloud for windows installeren en in de instellingen daarvan bij foto’s de photostream aanzetten. Even wachten tot de software aangeeft dat hij up to date is hij ikoontje in de tray bij de tijd rechtsonderin. Daarna in verkenner naar iCloud photos gaan en dan zit er links bovenin een optie met download photos of zoiets. Daarmee kan je alle foto’s of van bepaalde jaren downloaden. Normaal gaat deze software alleen de foto’s downloaden vanaf het moment dat je dit geactiveerd hebt (dus niet de foto’s die je al in iCloud heft staan). Ook download hij direct alle foto’s en worden foto’s die je op je telefoon weggooide niet ook op je Windows machine weggegooid. Het is absoluut geen super fijne software om mee te werken, maar doet op deze manier wl wat het moet doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kun gedownloade films van moviebox van je ipad op je laptop zetten? | Drenthe18 | iPad algemeen | 1 | 18-07-18 09:59 |
foto,s en video over zetten naar laptop | duske | iCloud | 1 | 08-05-15 23:50 |
Is het veilig om Mavericks op mijn laptop te zetten? | MichaelDeBoey | iPhone algemeen | 2 | 12-06-13 20:42 |
Foto's synchroniseren met laptop | pgch | iPad algemeen | 0 | 30-05-13 14:48 |
Windows: Voice memo op MacBook of Vista-laptop zetten via iTunes | Janine83 | iTunes | 0 | 04-05-11 16:51 |
|
|