Gegevens van iphone4 overzetten naar Nokia 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht een vraag die al eerder is gesteld. Hoe zet ik mijn gegevens van iPhone4 over naar Nokia 1...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens van iphone4 overzetten naar Nokia 5
Wellicht een vraag die al eerder is gesteld. Hoe zet ik mijn gegevens van iPhone4 over naar Nokia 1
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn gegevens
Beste timosha, bij mijn gegevens bedoel foto's, contacten en agenda.
Alvast bedankt voor je reactie |
|
|||
|
|||
Op die Nokia draait blijkbaar de een of andere versie van Android, dus:
https://www.android.com/intl/nl_nl/switch/ |
|
|||
|
|||
Het enige probleem is dat een iPhone 4 iOS 7 dacht ik als laatste draait en de Google drive volgens de app store pagina minimaal iOS 9 nodig heeft. Reviews geven zelfs aan dat iOS 11 nodig is.
Deze manier gaat dus net werken op een iPhone 4. Voor Android moet je al je gegevens naartoe Google uploaden. Dus kijk of je voor bijvoorbeeld je contacten in kan stellen dat je Gmail voor je contacten gebruikt en daar dan je contacten heen synchroniseert. Eerst alles lokaal (ik neem even aan dat iCloud ook niet werkt op iOS 7) en dan contacten aanzetten voor Gmail en hopen dat h8 vraagt of je je lokale contacten wil synchroniseren. Agenda idem Foto’s wordt een ander verhaal. Een iPhone 4 kan je volgens mij nog wel de foto’s met een usb kabel van je toestel halen. Vervolgens binnen het Android eco systeem kijken of je ze naar Google kan uploaden, maar dat heb ik geen verstand van. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten Van Nokia Lumia 820 naar iPhone 5C | assiev | iPhone algemeen | 2 | 26-02-15 12:58 |
Gegevens/bestanden van iphone4 naar iphone3 overzetten. | sannewouda | iPhone algemeen | 5 | 17-06-12 18:53 |
Gegevens Iphone3 overzetten naar Iphone4 | fbeermann | iTunes | 24 | 29-08-11 12:52 |
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 | fiero | iTunes | 2 | 29-12-10 20:03 |
namenlijst overzetten van nokia naar iphone | Thos | iPhone algemeen | 1 | 19-12-07 11:21 |
|
|