Betalen voor GPS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je de GPS functie gebruikt op de iphone 3G, betaal je dan voor de data die je gebruikt of is dit gratis? Ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Betalen voor GPS?
Als je de GPS functie gebruikt op de iphone 3G, betaal je dan voor de data die je gebruikt of is dit gratis?
Ik ben van plan om een nieuw abonnement aan te schaffen daarmee deze vraag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je data binnenhaalt zit dit of al verwerkt qua kosten in je abbo en zo niet, dan moet je er voor betalen.
Kijk bv. eens bij t-mobile: iPhone - Tarieven
|
||||
|
||||
GPS is gratis, ongeacht je abo/databundel/locatie (buitenland).
Data verbruik is een ander verhaal, zie post hierboven. |
|
|||
|
|||
Het "echte" GPS deel is gratis echter als de iPhone de benodigde informatie moet ophalen via GRPS of Wi-Fi dan zul je daar een abonnement voor nodig hebben.
|
|
|||
|
|||
En als je tomtom wilt gebruiken via 3G, betaal je daar dan voor? Ik heb geen abbo.
Voor mij het zekere van het onzekere, voordat ik me helemaal scheel betaal Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
TomTom via 3G? dat gaat niet lukken.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee. want met tomtom staan de kaarten op je iphone, en gps is gratis
|
|
|||
|
|||
Als ik met mijn iphone in het buitenland ben, ik wil tomtom draaien en navigeren, moet ik dan bij betalen? dus betaal ik er iets voor?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij heb je dan automatisch je GPS aan dus dan kost het wel muntjes.
|
|
||||
|
||||
Het kost helemaal niets. GPS heeft niets te maken met 3G.
Jij betaalt toch ook niet extra voor je TomTom Go in je wagen. Dit is net hetzelfde. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jezus, natuurlijk gaat dat niet. 3G heeft helemaal niks te maken met GPS.
GPS is GRATIS! In de TomTom applicatie zitten de kaarten er al standaard in en deze haal je dus niet op via GRPS of 3G. Alleen extra info (bijvoorbeeld voor file informatie), gebruik je GRPS/EDGE/3G. Je kan dit makkelijk voorkomen door je iPhone in vliegtuigmode te zetten (want je wilt waarschijnlijk toch niet bellen tijdens het navigeren). |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
had het verkeerd begrepen
ging er daarom ook verkeerd op in |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Betalen voor cydia apps? | JoyStarr | Jailbreak apps en thema's | 9 | 03-02-10 17:52 |
Betalen voor bluetooth | treewhisperer | Chat en geruchten | 21 | 06-07-09 12:38 |
betalen voor app store | tompeeters87 | Archief | 4 | 23-07-08 15:20 |
Betalen voor data ondanks geen gebruik | debz | iPhone algemeen | 3 | 17-07-08 22:10 |
|
|