Geen 3G! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoners, Heb sinds een paar dagen ook een iphone, alleen werkt bij mij de 3G niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen 3G!
Beste Iphoners,
Heb sinds een paar dagen ook een iphone, alleen werkt bij mij de 3G niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Moet ik terug of kan ik dit zelf oplossen? BVD! Bart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat 3G wel aan in Instellingen > Algemeen > Netwerk > Schakel 3G in?
En welke provider heb je? Misschien moet je gewoon even de juiste APN instellingen invullen in Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk.
|
|||
|
|||
Yes, heb mijn 3G aanstaan. Gebruikte eerst Wi-Fi, maar die staat nu uit en heb nu 3G aan. Er staat nu een puntje ipv 3G links boven. Dit betekend 2G denk ik? Wat te doen voor 3G?
Thanks voor je snelle reactie iig! |
|
|||
|
|||
Als je de SIM nog maar net in gebruik hebt kan het even duren in verband met activatie van je abonnement. Handig om even rekening mee te houden voordat je van alles gaat zitten veranderen in de instellingen.
|
|
||||
|
||||
EN hopen dat je in een gebied zit waar 3G beschikbaar is ...
|
|
|||
|
|||
Oke, dank je wel. Dan wacht ik nog even. Ik heb vandaag nog gebeld met t-mobile. Daar vertelde ze me dat ik al wel geactiveerd ben, maar ze wisten niks over mijn 3G probleem. (zit in Den Haag, ze zeiden dat ik genoeg dekking zou moeten hebben..)
|
Labels |
iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|