Camera's 6S blijven zwart/ flits werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn 6S is laatst ineens gestopt met de camera's. Zowel voor als achter werken ze niet meer en blijven een zwart beeld tonen. Op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera's 6S blijven zwart/ flits werkt niet
Hallo,
Mijn 6S is laatst ineens gestopt met de camera's. Zowel voor als achter werken ze niet meer en blijven een zwart beeld tonen. Op hetzelfde moment is ook de flitser/zaklamp er mee uitgescheden. Ik weet dat dit vaker voorkomt en heb alles geprobeerd. Net zelfs een factory reset gedaan, maar nog steeds blijven deze zwart. Iemand nog een idee? Laatst gewijzigd door Rozema; 07-09-18 om 13:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eerst eens zonder de reseverkopie, om eventuele fouten daarin uit te sluiten.
|
|||
|
|||
Net geprobeerd. Maar helaas nog steeds zwart
|
|
|||
|
|||
Dan lijkt het mij toch een hardwarematig probleem, in je iPhone.
Heel vervelend, of iemand anders die nog een andere oplossing heeft ? |
|
|||
|
|||
Ik vrees toc een hardware probleem idnerdaad.
Ik heb een zaklamp app gedownload en als ik die aanzet geeft hij een melding dat er geen hardware is gevinden om de app te ondersteunen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera werkt niet, zwart scherm | blacksquare | iPhone algemeen | 0 | 02-08-17 12:10 |
Camera flits kleur veranderen | Delvenaartje | iPhone algemeen | 10 | 13-02-11 18:30 |
|
|