//

installeren watts app

installeren watts app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geprobeerd om watt's app te installeren op mijn iphone 3 Ik loop tegen wachtwoorden aan en een e-mail adres welke niet geaccepteerd worden bij opnieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-18, 17:27
bert54 bert54 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2018
Berichten: 3
Standaard installeren watts app

Geprobeerd om watt's app te installeren op mijn iphone 3

Ik loop tegen wachtwoorden aan en een e-mail adres welke niet geaccepteerd worden bij opnieuw aanvragen ofwel instellen/installeren.

Heb wel inmiddels een verificatie code ontvangen,maar zou echt niet weten op welk moment deze in te voeren.

De laatste melding die ik zag was "kan identiteit niet controleren sessie is verlopen".Wat ik misschien in het begin van de installatie van de iphone is vergeten alle wachtwoorden te noteren.

Wel vanmiddag nog een chat bericht begonnen,maar het beste zou zijn wanneer ik even met apple zou bellen,het telefoonnummer ingegeven,vervolgens moest ik het serie nr. Invoeren maar ik wist niet hoe dit te doen,de navigatie naar een ander scherm, dus ik loop vast.

Wil nog wel even kwijt dat ik de jongste niet meer ben dus ben ook niet erg bekend met het installeren van het e.e.a.

Wat ik wel begrijp is dat ik mijn e-mail adres opnieuw moet instellen en een nieuw wachtwoord moet aanvragen,,maar nogmaals dan wordt mijn e-mail adres niet herkend.Op de Apple site wordt dit ook niet herkend.

Heb tijdens de chat nog wel even gevraagd of het mogelijk was om de gegevens in mijn telefoon geheel te verwijderen en opnieuw te beginnen,maar dat werd enigsinds afgeraden.

Kan hier iemand wat mee,
Gr. bert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-18, 21:37
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

gaat het om de app zelf te installeren via appstore ? op een iphone 3 ? welke ios staat daar nog op ?
vraagt ie om het wachtwoord van je apple id ?
Of heb je whatsapp er al op staan ?
  #3  
Oud 05-08-18, 10:48
bert54 bert54 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2018
Berichten: 3
Standaard

Hallo Trimix

Het gaat inderdaad om de app via de app store te instaleren.En inderdaad er wordt om een wachtwoord gevraagd van mijn apple id,en daar gaat het fout.

Welke ios ik gebruik weet ik niet,alles aan deze telefoon is voor mij nieuw,ik moet nog wel het e.e.a.Uit zien te vinden.

Ik heb het toestel 2 weken geleden gekocht (nieuw) en in de winkel een nieuw abonnement afgesloten.Het is uiteraard niet het allernieuwste model maar goed het model nr. is mp82zdn/a
  #4  
Oud 05-08-18, 13:06
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Heb je echt een iPhone 3GS ??
die gaat maar tot iOS 6.1.6 en de laatste WhatsApp vereist iOS 7 of hoger...
  #5  
Oud 05-08-18, 13:51
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert54 Bekijk bericht
Het is uiteraard niet het allernieuwste model maar goed het model nr. is mp82zdn/a
En wat is het andere modelnummer? (Een “A” met 4 cijfers)

(Ik kan deze code niet terugvinden op internet...)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 05-08-18, 15:46
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

installeer eens 3 u tools is gratis programma voor windhoos kijk eens wat die voor info geeft bij modelnummer enz
Gaat het om een plastic zwarte iphone ? de 3gs is van plastic
  #7  
Oud 16-08-18, 01:07
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Als je Whatsapp wilt downloaden en er wordt om het wachtwoord gevraagd van je Apple ID dan zul je die moeten invoeren. Als je die niet meer weet kun je een nieuw wachtwoord aanmaken via deze site: https://appleid.apple.com
Klik dan op “je Apple ID of wachtwoord vergeten”. Volg dan de instructies voor een nieuw wachtwoord.
  #8  
Oud 09-09-18, 19:08
bert54 bert54 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2018
Berichten: 3
Standaard

heb het wachtwoord opnieuw aangevraagd en moet 22 uur wachten.

Elders gelezen dat voor gratis downloads in de iphone "vereis wachtwoord" uitgeschakeld kan worden,maar dat uitschakelen,het groene balkje wordt niet geaccepteerd ofwel,dit is niet uit te schakelen en springt steeds terug in de groene stand.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS GM de-installeren MacKlaas iPhone algemeen 8 10-03-11 13:19
os 4.0.1 installeren kin iPhone algemeen 5 18-08-10 12:31
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren elvis4ever iTunes 2 19-07-10 23:38
mac installeren memo06 Archief 1 14-04-10 22:53
iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren? scanniexxl iPhone algemeen 3 01-11-09 17:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.