os 4.0.1 installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 3GS. Deze heeft nog OS 3.1.3. Wil deze update naar 4.0.1 Heb deze files gedownload en uitgepakt. Kan iemand mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
os 4.0.1 installeren
Hallo,
Ik heb een iphone 3GS. Deze heeft nog OS 3.1.3. Wil deze update naar 4.0.1 Heb deze files gedownload en uitgepakt. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze op de Iphone moet installeren. Groeten, Kin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet die firmware niet uitpakken.
De gewonloade firmware kan je installeren door je iphone aan je pc aan te sluiten , iTunes te openen en dan shift + herstel en je firmware selecteren. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Shift op je klavier en tegelijkertijd herstel in iTunes drukken.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iPhone aansluiten op je pc, iTunes openen, links je iphone aanklikken en dan boven het eerste tabblad nemen (dacht "Info"). Daar zie je dan herstel staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Opnieuw installeren | emre_nll | Jailbreak | 3 | 07-09-10 22:11 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
app installeren | evelinev | iPhone Apps | 1 | 23-06-10 15:24 |
iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren? | scanniexxl | iPhone algemeen | 3 | 01-11-09 17:54 |
installeren | bicabo | Archief | 6 | 29-06-09 21:52 |
|
|