Iphon xs Max fabrieksinstelling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte forum leden; Sinds kort heb ik de stap van android (Note3) naar de Iphone xs max 512 gemaakt. Nu heb ik een aantal beltonen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphon xs Max fabrieksinstelling
Geachte forum leden;
Sinds kort heb ik de stap van android (Note3) naar de Iphone xs max 512 gemaakt. Nu heb ik een aantal beltonen op de iphone gezet die ik er niet meer af krijg en wil daarom terug keren naar fabrieksinstellingen dit kan volgens mijn visie indien het toestel wordt gekoppeld aan de pc en dan naar ITunes ik heb daar een optie gezien "terugzetten naar fabrieksinstellingen" indien deze optie gebruikt wordt worden dan ook mijn account instellingen (appel id) verwijderd ? (deze instellingen wens ik natuurlijk niet te verwijderen of is dit niet mogelijk?) mvg arend |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs nar fabrieksinstelling | Schenk | iPhone algemeen | 44 | 05-12-15 02:14 |
fabrieksinstelling Ihphone 2 8gb | harowi | iPhone algemeen | 1 | 11-12-12 21:55 |
iPad 2 met 3G activeren, na fabrieksinstelling. | kommer1967 | iPad algemeen | 3 | 04-11-11 22:28 |
herstellen 4g naar fabrieksinstelling | bennybreda | iPhone algemeen | 5 | 06-08-10 11:39 |
iPhone: Firmware 3.1.2 terug naar fabrieksinstelling | ivomarin | Jailbreak | 0 | 02-04-10 11:11 |
|
|