Conditie batterij (accu) xx% na x dagen ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Conditie batterij iPhone 6S = 83% na 185 dagen. Ik vind dit al laag geworden. Ik herlaad gemiddeld na 1 a 2 dagen De batterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Conditie batterij (accu) xx% na x dagen ?
Conditie batterij iPhone 6S = 83% na 185 dagen.
Ik vind dit al laag geworden. Ik herlaad gemiddeld na 1 a 2 dagen De batterij is 6 maanden geleden vervangen. Hoe is de conditie van uw iPhone batterij na vervanging? Instellingen > batterij > batterijconditie - maximumcapaciteit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone 7 is nu 1 jaar oud, wordt iedere dag geladen en maximum zit op 96%.
Wel ern originele apple accu. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De vraag is bedoeld voor degene die de accu laten vervangen hebben. 96% na 1 jaar lijkt een goede score voor de originele nog niet vervangen accu en die iedere dag opladen wordt. Laad je ook tijdens de nachten op? Laatst gewijzigd door Werner1963; 28-09-18 om 16:45. |
|
|||
|
|||
Mijn 6s is na 12,5 maand nog altijd 99%. In sept 2017 nieuw gekocht. Laad hem bijna iedere dag.
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone hangt iedere nacht aan de lader
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ergens kan je na 1 jaar niet verwachten dat de capaciteit nog 99% als men er vanuit gaat dat een accu meestal na 2 tot 2,5 jaar versleten is Ik merk sinds iOS 12 dat ik nu 4 uren ipv 3 uren moet opladen om 100% te bereiken. Ik laad nooit langer op dan 3 nu 4 uren, dus nooit ‘s nachts Laatst gewijzigd door Werner1963; 06-10-18 om 17:39. |
|
|||
|
|||
Mijn Iphone X vorige week verkocht met nog 98% batterij conditie. Iphone was 9 maand oud en elke dag opgeladen.
Ik vond het zelf bijzonder dat er maar 2% slijtage was. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lirum Device Info Lite gaf eerst wel de capacitiet aan maar sinds kort staat daar N/A |
|
|||
|
|||
ik heb net mijn iPhone X verkocht van 24 december 2017, veel gebruikt met 92% capaciteit. Ik vond dit op zich al vrij snel gaan, heb het vermoeden dat dit komt door de Samsung Convertible Charger waar hij de hele nacht op staat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet meer exact hoeveel % ik had voordat ik een nieuwe accu heb laten plaatsen sinds begin april 2018. Ik dacht ~72% na 2j.6m. ik weet wel dat de prestatie slecht was en vervanging nodig was. Maar deze nieuwe originele accu geeft nu al na 6 maanden nog maar 81%(weeral 2% minder tegenover mijn vorige post) Ik gebruik altijd de originele oplader en laad nooit ‘s nachts op |
|
|||
|
|||
Bizar. Mijn iPhone X was van 29 december 2017 en stond vorige week nog op 98%...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 October 2018 om 17:03 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone X van de releasedag. 96%
|
|
|||
|
|||
In de afgelopen 2 dagen na installatie update is mijn batterij van de 6s van 99% naar 97% gegaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterijduur van 3 dagen terug naar 2 dagen, sinds watchOS 4.1 | Prodigy1982 | Apple Watch algemeen | 0 | 04-11-17 12:38 |
Batterij iPhone 4S na lege accu weer op 1% na opladen. | RicardoDimm | iPhone algemeen | 7 | 04-07-13 10:28 |
Batterij/accu | IphoneIpodTouch | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 14-07-12 16:31 |
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? | Guido85 | Archief | 2 | 05-10-09 13:12 |
|
|