Batterij iPhone 4S na lege accu weer op 1% na opladen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een heel raar probleem. Ik laat vaak mijn iPhone 4S helemaal uitvallen, omdat dit beter voor de batterij schijnt te zijn. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij iPhone 4S na lege accu weer op 1% na opladen.
Hallo,
Ik zit met een heel raar probleem. Ik laat vaak mijn iPhone 4S helemaal uitvallen, omdat dit beter voor de batterij schijnt te zijn. Alleen als ik dit heb gedaan, doe ik de telefoon weer aan de lader, duurt het vrij lang voordat de telefoon opstart, en eenmaal opgestart is de telefoon maar 1%. Dit hoort naar mijn weten 5% te zijn. Ik heb de telefoon all een hard reset gegeven, herstelt via iTunes zonder een backup terug te zetten, en 2 keer achter elkaar een volledige laadcycles. Mocht allemaal niet baten. Moet er wel bij zeggen, batterij werkt verder prima. In standby is de telefoon zeer zuinig, en in gebruik ook gewoon normaal. Iemand een idee wat dit kan zijn? En brengt dit verder nog schade? Laatst gewijzigd door RicardoDimm; 03-07-13 om 02:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mijn weten is het juist heel slecht voor dit type batterij om volledig te ontladen. Ik probeer zelfs om hem nooit onder de 20% te laten zakken.
En mijn Batterij werkt ook nog perfect. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En wanneer is het handig om de telefoon aan de lader te doen? Gewoon zodra die bijna uitvalt? dus tussen de 1% en 20%? |
|
|||
|
|||
Zodra de pop-up verschijnt met de waarschuwing dat de accu bijna leeg is.
|
|
|||
|
|||
Gewoon opladen waar en wanneer het kan 10 , 20, 30. , of 90 procent
Volgens mij moet je een telefoon gebruiken om bereikbaar te zijn . |
|
|||
|
|||
Gewoon als je een melding krijgt bij 20% op de lader zetten, en als je bv. gaat slapen en je hebt nog bv. 30% of 40% accu kan het ook geen kwaad hoor, ik deed dat jarenlang met mijn 3GS en moest de accu pas vorig jaar december vervangen door ouderdom, en ik had mijn 3GS in Juli 2009 gekocht...
Helemaal ontladen moest vroeger met de Ni-Cad batterijen, die worden niet meer gebruikt behalve met hele goedkope chinese troep speelgoed. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met geluid na lege accu in IOS6 | kevinknol | iPhone algemeen | 0 | 30-09-12 14:05 |
Help! iphone lime groen scherm na lege accu! | lazy_g | iPhone algemeen | 25 | 24-11-11 15:24 |
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu | broeders | iPhone algemeen | 2 | 27-04-11 20:31 |
lege accu zonder gebruik iPhone 3GS | paul-pjh | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 10:41 |
2g Iphone -> 3.0 ivm. snel lege accu aan te raden? | proXify | iPhone algemeen | 4 | 16-07-09 15:36 |
|
|