Beltoon + Flits discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik opgebeld word gaat de beltoon + de Flits van de camara kun je de flits ook uitschakelen ?? Ben nieuwe gebruiker....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beltoon + Flits
Als ik opgebeld word gaat de beltoon + de Flits van de camara kun je de flits ook uitschakelen ??
Ben nieuwe gebruiker. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jep, dat kan.
Heb je al eens op Google gezocht bv? Ik denk dat er legio sites zijn waar dit al eens is uitgelegd. |
|
|||
|
|||
Is niet zo heel moeilijk hoor :
iOS 12 : Instellingen Algemeen Toegankelijkheid (verder naar beneden scrollen) Ledflits bij melding -> hier kan je dat aan of uit zetten en dan heb je nog de diverse opties.
|
|||
|
|||
Yermolai, Bedankt heb tot heden altijd android gebruikt iphone ben ik nog niet zo mee op de hoogte.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En alleszins: goeie keuze ;-)
Ik heb de flash aanstaan en trilfunctie uitgeschakeld. Zeer handig op kantoor dat de flits gaat ipv lawaai van beltoon en/of dansende iPhone. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen flits | csmedts | iPhone algemeen | 0 | 01-05-12 14:59 |
Flits programma | Sveneezy | iPhone algemeen | 34 | 03-12-11 20:44 |
flits app met push ? | copyfile | iPhone Navigatie | 25 | 29-11-11 02:57 |
Software: flits- paalsignalering | macsiem | iPhone Navigatie | 13 | 16-04-11 22:59 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
|
|