Iphone 5s maakt geen geluid bij inkomende bel oproepen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Ik ben nieuw op dit forum en hoop hier de antwoorden te vinden/krijgen op de e.v.t. problemen bij Iphone 5s. Via oa. dit forum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s maakt geen geluid bij inkomende bel oproepen.
Goedeavond,
Ik ben nieuw op dit forum en hoop hier de antwoorden te vinden/krijgen op de e.v.t. problemen bij Iphone 5s. Via oa. dit forum hoop ik zoveel mogelijk kennis op te doen over het toestel. Ik heb afgelopen week van de iphone 5s de doc connector vervangen wat goed te doen was. Toen ik de iphone weer aanzetten kwam ik het volgende probleem tegen, als ik wordt gebelt trilt het toestel wel maar er is geen geluid. Ik heb reeds gecontroleerd "mute" knop aan zij kant toestel en diverse geluid instellingen in het telefoon menu. Daar kan ik niets vinden, wie kan mij verder helpen waarom mijn iphone 5s geen beltone geluid heeft als ik gebeld wordt. Vriendelijke Groeten Mart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet de stil-knop op de zijkant aan (dat het gele randje zichtbaar is), steek een hoofdtelefoon in en laat je opbellen: hoor je dan de beltoon?
Indien wel: waarschijnlijk luidspreker (of kabeltje, aansluiting, etc) stuk. Indien niet: waarschijnlijk een software probleem dan... |
|
|||
|
|||
Blackstar bedankt voor je reactie. Heb gedaan wat je zei en met oorphone wel geluid. Dus waarschijnlijk speakertje of kabeltje stuk. Kan jij mij vertellen waar ik die 2 kan vinden.
Bedankt nogmaals en fijne avond nog |
|
||||
|
||||
speaker zit toch onder de flatkabel die je los moet maken als je de dochconnector wilt vervangen ? denk dat je daar iets verkeerd hebt gedaan
kijk anders even op ifixit staat goede handleiding op |
|
|||
|
|||
ja, stuk of niet deftig aangesloten natuurlijk
Zoals Trimix al zei: bij ifixit vind je de uitleg hoe't allemaal moet steken en daar kan je ook meteen vervangstukken bestellen, moest het toch stuk zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid bij oproepen | ronomima | iPhone algemeen | 3 | 25-09-10 22:34 |
iPhone 3GS: geen inkomende oproepen tijdens opladen. | ashna | Unlock | 4 | 20-04-10 21:48 |
Inkomende oproepen BLOKKEN. | Illias_070 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-01-10 12:39 |
Geen inkomende oproepen | maartensegers | iPhone algemeen | 30 | 27-03-09 19:59 |
Alle inkomende oproepen geblokkeerd | basspanjaard | iPhone algemeen | 3 | 07-11-08 16:47 |
|
|