//

Scherm lijkt rondom enkele pixels niet te gebruiken.

Scherm lijkt rondom enkele pixels niet te gebruiken. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik weet niet zeker of dit echt een probleem is, of dat het altijd al zo is geweest. Op m'n vakantie is er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-08, 13:59
nms nms is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 36
Standaard Scherm lijkt rondom enkele pixels niet te gebruiken.

Beste mensen,

Ik weet niet zeker of dit echt een probleem is, of dat het altijd al zo is geweest.
Op m'n vakantie is er wat spatwater op m'n iPhone gekomen waarna hij bijvoorbeeld constant dacht dat hij werd aangesloten op een stereo met ipod dock, met bijbehorende melding.
Die melding is nu weg, maar ik merkte ook dat i.p.v. het hele iPhone scherm er een kader rondom van ongeveer 5 tot 10 pixels niet gebruikt wordt.
Het beeld ziet er verder normaal uit en hij geeft geen problemen meer, maar is dit "ontbrekende" kader normaal?
Zo niet, is dit op te lossen?

Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-08, 14:03
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Was me nog nooit opgevallen maar dat is bij mij ook zowel op de 2G als op de 3G.
Het enige is dat het bij mij zijn het echter hooguit 4 a 5 pixels zijn (ongeveer 1mm) .

Laatst gewijzigd door ControlSje; 06-08-08 om 14:06.
  #3  
Oud 06-08-08, 14:04
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dit heb ik ook, dus volgens mij is dat normaal.
  #4  
Oud 06-08-08, 14:14
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Heb ik ook,

Kijk maar eens goed, die "pixels" hebben ook een andere kleur (als het scherm uit staat bedoel ik dan), dus ik vermoed dat dit niet het scherm zelf is maar een rand eromheen
  #5  
Oud 06-08-08, 14:25
nms nms is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Heb ik ook,

Kijk maar eens goed, die "pixels" hebben ook een andere kleur (als het scherm uit staat bedoel ik dan), dus ik vermoed dat dit niet het scherm zelf is maar een rand eromheen
Wat je zegt klopt idd, de rand die ik zie als ik er op let is als ik het scherm uitzet niet bedekt met pixels als je goed kijkt.
Het deel met de pixels is net iets donkerder.
Gelukkig, ik ergerde me er eerst namelijk aan dat er mogelijk was mis was met m'n scherm, helemaal omdat het door een ander kwam dat hij in het water terecht was gekomen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update naar 4.0.1 lijkt niet te lukken sandersjj iPhone algemeen 4 21-07-10 11:36
Iphone scherm lijkt niet meer te werken nxken iPhone algemeen 7 02-01-10 11:30
A2DP bluetooth lijkt niet te werken in 3.0GM (iphone 3G) Maciver iPhone algemeen 15 19-08-09 17:41
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit Excellence iPhone accessoires en onderdelen 4 09-12-08 15:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.