Inloggen account niet mogelijk in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nieuwe I phone gekocht en nu ben ik in het buitenland. Ik voor ww in en er wordt verificatiecode gevraagd. Dez krijg ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inloggen account niet mogelijk in buitenland
Heb nieuwe I phone gekocht en nu ben ik in het buitenland.
Ik voor ww in en er wordt verificatiecode gevraagd. Dez krijg ik niet binnen, ws omdat ik in het buitenland ben en herkend mijn nl nummer niet??? Iemand enig idee hoe verder ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had je in Nederland moeten aanzetten dat je in het buitenland wilt bellen ? Op de website van de provider kun je dat in het buitenland ook aanzetten tenzij je dubbele identificatie hebt aanstaan. Dan kom je in een loop.
|
|||
|
|||
Intussen via Apple France geinstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Geniet ervan.
Laatst gewijzigd door Beech43; 18-10-18 om 20:46. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Kan niet inloggen in m'n origin account' | ragga | iPhone Games | 0 | 06-04-13 13:53 |
controle account gegevens niet mogelijk | rrobin692 | iPhone algemeen | 8 | 11-01-12 23:46 |
1 account meerdere ipads niet meer mogelijk? | Azunai | iPad algemeen | 1 | 05-07-11 13:00 |
Inloggen niet mogelijk, (NL account) | spitsebeest | iPhone Apps | 2 | 05-11-08 18:26 |
|
|