1 account meerdere ipads niet meer mogelijk? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn pa en ik hebben sinds kerst alletwee een iPad, gekoppeld aan 1 account. Tot voorheen konden we zonder probleem apps downloaden op beide apparaten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1 account meerdere ipads niet meer mogelijk?
Mijn pa en ik hebben sinds kerst alletwee een iPad, gekoppeld aan 1 account. Tot voorheen konden we zonder probleem apps downloaden op beide apparaten.
Sinds kort lukt dit echter niet meer, zo lijkt. Als een van ons een app download, en de ander wil vervolgens diezelfde app ook downloaden, dan ziet de ander een greyed-out 'Geinstalleerd' knop, waar vroeger gewoon de prijs of gratis knop stond. Is het niet meer mogelijk/toegestaan om meerdere ipads te delen met 1 account of werkt dit nu anders..? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
ipad itunes account delen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
controle account gegevens niet mogelijk | rrobin692 | iPhone algemeen | 8 | 11-01-12 23:46 |
2 ipads op 1 itunes account? | jasto | Archief | 3 | 17-09-10 22:38 |
Apps op meerdere ipads zetten. | Mar10e | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 23:11 |
Inloggen niet mogelijk, (NL account) | spitsebeest | iPhone Apps | 2 | 05-11-08 18:26 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|