probleem Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) K probeerde om mijn iphone over te zette naar versie 2.0, helaas is dat niet gelukt en kan ik er nu niks meer mee doen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem Iphone
K probeerde om mijn iphone over te zette naar versie 2.0, helaas is dat niet gelukt en kan ik er nu niks meer mee doen. bij herstellen krijg ik elke keer een foutmelding.
heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welkom op dit mooie forum. Aan de hand van die foutmelding zou ik eens proberen de zoek optie te gebruiken. Waarschijnlijk kom je zo de oplossing tegen.
Succes.
|
|||
|
|||
tsja ben al ffa bezig met dit probleem en heb al verschijnende dinge geprobeerd maar nog ni tot een oplossing gekome.
vandaar dat ik hier een topic van gemaakt heb omdat ik het erg zuur vind dat ik me iphone ni meer kan gebruike... Hoop dat iemand bij alsnog wilt helpen |
|
||||
|
||||
wat zie je nu op je iphone?
welke foutmelding je krijg je? met de mededeling dat je een foutmelding hebt en je vanalles hebt geprobeert ,zijn we niet veel mee natuurlijk altijd goede info proberen mee te geven
|
||||
|
||||
Maar je vertelt nog steeds niet wat je precies hebt gedaan, wat er wel en niet lukt en welke foutmelding(en) je krijgt. Anders wordt het moeilijk om hulp te verwachten.
Truckdriver was me net voor. |
|
|||
|
|||
ik probeerde om versie 2.0 op mijn Iphone te zette.
toen hij daar mee bezig was kreeg ik een foutmelding en probeerde hem toen te herstellen. helaas lukte dit ook niet en kreeg foutmelding(9)... Na wat geprobeerde te hebben op anderen manniere met winpwn kreeg ik foutmelding (6) en toen ik probeerde versie 1.1.5 er op te krijgen kreeg ik foutmelding (20)... Het enige wat ik n u zie ik een stekkertje richting itunes(geloof herstelmodus) |
|
|||
|
|||
firmware 1.1.5 bestaat niet, bedoel je 1.1.4 of 2.0?
|
|
||||
|
||||
gebruik de zoekfuntie, genoeg over error6 en error20.
en Firmware 1.1.5 is alleen voor iPod touch
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 07-08-08 om 18:15. |
|
|||
|
|||
foutmelding 1604
Ik heb een 8G iphone met firmware 1.2.0.! Hij staat in DFU mode en ik krijg hem er niet uit.! Als ik de homebutton inhoud en dan in de dock zet dan vindt itunes hem wel alleen hij gooit hem dan gelijk weer uit recovery mode.! En dan zie ik weer een itunes teken met het kabeltje maar itunes vind niks.! Wat moet ik doen? Ik heb al een custom firmware 1.2.0 maar als ik dat probeer in itunes dan krijg ik de foutmelding: 1604...!! Wat moet ik doen want ik wordt de iphone onderhand wel heel erg zat....!!!
|
|
|||
|
|||
ik heb geprobeerd foutmelding 6 op te losse. hierop is het resultaat dat de iphone vroeg om een simkaart en nu kan ik op slide drukke en noodoproepen doen, itunes geeft (0xE8000035) als foutmelding...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dan weet de eerste poster niet meer wat te doen. jou probleem is dat je iphone in dfu moet staan als je de zoekfunctie gebruikt vindt je het ook wel |
|
||||
|
||||
Wat zie je bij emergency calls een platte stekker of een usb stekker?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
een usb stekkertje richting een cd met itunes erbij...
|
|
||||
|
||||
Dan zul je moeten downgraden naar 114, je hebt de normale 2.0 van apple erop staan. Kijk hier hoe je dat doet Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
|
|
|||
|
|||
wat kan ik beter doen, proberen alsnog 2.0 erop te krijge of beter te downgrade met ziphone
|
|
|||
|
|||
zou iemand een idee hebben, ben nu weer terug bij af met het stekkertje en het itunes cdtje zonder dat ik noodoproepe kan doen...
probeerde met zIphone hem te downgrade maar zonder succes... Laatst gewijzigd door dhbc; 09-08-08 om 13:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thomas |
|
||||
|
||||
en al een oplossing gevonden
|
|
|||
|
|||
nee helaas nog niet.. ben nog steeds op zoek naar iemand die me helpt..
|
|
|||
|
|||
het is me na veel pijn en moeite gelukt om hem terug te krijgen zoals het hoor alleen heb ik nu geen bereik met de telefoon, iemand een idee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g probleem | gogo49 | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 21:08 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
iphone probleem | dennis9920 | iPhone algemeen | 2 | 08-02-08 23:15 |
|
|