//

Naam beller uitspreken icm Bluetooth carkit

Naam beller uitspreken icm Bluetooth carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste 2 jaar veel lol gehad met diverse iPhones te herstellen, even zelf gebruiken en weer weg. Handig aan iOS dat je telkens je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-12-18, 11:00
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard Naam beller uitspreken icm Bluetooth carkit

De laatste 2 jaar veel lol gehad met diverse iPhones te herstellen, even zelf gebruiken en weer weg. Handig aan iOS dat je telkens je reservekopie kan terugzetten.
Op zeker moment ontdekte ik de functie "Kondig beller aan" (instellingen - telefoon).

Ik zit veel in de wagen voor het werk, dus best handige functie. Na een zekere update in iOS 11 nog werkte de functie maar af en toe meer, later gewoon niet meer. Mijn schuld dacht ik, met al het gerotzooi.


Met de Xs Max heb ik geen iCloud teruggezet en hem ingesteld als "nieuwe iPhone". Ondanks Kondig beller aan ingesteld is, hoor ik Siri geen bellernaam uitspreken en gaat op de carkit meteen het belsignaal over.


Is dit een software-probleem, of doe ik iets fouts. Op de Xs staat iOS 12.1


tnx!
Gert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App om de naam van de beller te zeggen. astradti iPhone Apps 11 01-03-13 16:43
Naam contact uitspreken bij binnenkomende oproep remcop iPhone accessoires en onderdelen 4 11-08-12 10:24
(iCallAnnounce /voice notifications)Beller naam hagazan Jailbreak apps en thema's 2 12-02-11 19:45
Beller naam aankondigen? Sterke-Jerke Jailbreak apps en thema's 7 05-10-10 14:31
Bluetooth carkit; duurt lang eer ik beller hoor evdb iPhone accessoires en onderdelen 3 28-05-10 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.