Iphone 7 plus dual sim mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb een simkaart van mijn werk en een persoonlijke simkaart. Mijn iPhone 4 die ik nog voor mijn werk gebruikte heeft het begeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 7 plus dual sim mogelijk
Hi,
ik heb een simkaart van mijn werk en een persoonlijke simkaart. Mijn iPhone 4 die ik nog voor mijn werk gebruikte heeft het begeven en ik vroeg me af of ik de 2 sim kaartjes kan gebruiken op mijn iPhone 7. Ik heb ergens iets gezien van simore wat volgens het filmpje zou werken. Of bestaan er andere mogelijkheden om die 2 simkaarten gelijktijdig te laten werken op mijn iPhone 7 plus? alvast bedankt mvg davygky542 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om 2 sim-kaarten tegelijk aktief te hebben op een 7+.
Dual-Sim (1 reguliere + 1 e-sim) zitten alleen op de toestellen die dit jaar uitgebracht zijn. Zelf heb ik een 8+ en kan ook maar 1 sim tegelijk gebruiken.
|
||||
|
||||
zelfs met 4 simkaarten eraan ..... https://www.youtube.com/watch?v=JBytTugOagI
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 07-12-18 om 18:31 ---------- https://www.simore.com/fr/ |
|
|||
|
|||
Ja, ok met een extra case en sim-kaart(en). Zo kan ik het ook.
Ik bedoelde als je alleen de iPhone zelf hebt, dan is het niet mogelijk. |
|
||||
|
||||
nee gaat niet passen kan er maar 1 in
|
|
|||
|
|||
Dual Sim Iphone
Vandaag mijn iPhone XS Max dual sim en dual sim hoesje ontvangen voor mijn partner haar iPhone 8. Geweldige oplossing! Eindelijk geen twee telefoons meer. Blij dat ik deze heb kunnen vinden bij Dual-Sim.nl. Netjes met een Europese usb oplader erbij. Echte aanrader!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13-12-18 om 22:39 ---------- Vandaag mijn iPhone XS Max dual sim en dual sim hoesje ontvangen voor mijn partner haar iPhone 8. Geweldige oplossing! Eindelijk geen twee telefoons meer. Blij dat ik deze heb kunnen vinden bij Dual-Sim.nl. Netjes met een Europese usb oplader erbij. Echte aanrader! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13-12-18 om 22:41 ---------- Citaat:
Laatst gewijzigd door Dirkje18; 13-12-18 om 23:55. |
|
||||
|
||||
moet je dan nog zelf handmatig schakelen tussen de 2 simkaarten ? of hoe gaat dat in zijn werk ? met dat hoesje bedoel ik
|
|
|||
|
|||
Interessant artikel op de iCulture hoofdpagina :
https://www.iculture.nl/reviews/ipho...ualsim-review/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dual sim al mogelijk? | stefaaaan | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 08-05-14 12:07 |
iPhone 5s Dual Sim | Srcane | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 19-03-14 14:44 |
Dual Sim iPhone 5 | chonazz | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 13-01-13 15:46 |
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? | drive_a_legend | iPhone algemeen | 3 | 04-02-08 19:57 |
|
|