Agenda en contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een vraag, die voor mij nog complex is. Het bestaat uit drie vragen, die ik zo duidelijk mogelijk zal formuleren. 1. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Agenda en contacten
Hallo allemaal,
ik heb een vraag, die voor mij nog complex is. Het bestaat uit drie vragen, die ik zo duidelijk mogelijk zal formuleren. 1. Een collega heeft haar Apple ID veranderd van haar werkmailadres naar een privémailadres. Nu heeft ze als standaard invoeraccount voor contacten en agenda-afspraken altijd het werkaccount gebruikt en niet iCloud. Van haar 1000+ contacten staan er maar 80 in het iCloud account. En de afspraken staan allemaal niet in iCloud. Ze gaat met pensioen en haar werkomgeving wordt gedeletet. Office365. Als dat account verdwijnt, raakt ze door synchronisatie dan haar gegevens kwijt 2. Die collega wil alle agenda-items die in het werkaccount staan, overzetten naar iCloud. Kan ze de hele inhoud van een agenda ineens verplaatsen, of moet ze fysiek elke afspraak openen en daarin een andere agenda selecteren? Zo ook met contacten: kan dat in een keer of moet het per contact? 3. Is het mogelijk om alle contacten en alle agenda-items te exporteren naar excel om het af te drukken? Ik hoop op een duidelijke reactie. Bij voorbaat dank.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten en agenda delen met echtgenote | Vic55 | iPhone algemeen | 2 | 10-03-16 22:56 |
iPad agenda en contacten leeg | vermast | iPad algemeen | 3 | 14-11-13 09:10 |
vormgeving agenda en contacten | jeuvanbaneux | iPad algemeen | 3 | 20-10-13 10:31 |
iPhone agenda (en contacten) naar pc | mstallaert | iPhone algemeen | 1 | 04-02-12 14:09 |
Importeren contacten en agenda | alsatian | iPhone algemeen | 6 | 13-10-11 00:48 |
|
|