Activeringsslot Verwijderen uit Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede forummers Mijn zoon heeft een IPhone 4 gekregen Maar daar zit een activeringsslot op. Nu kan ik niet in mijn IPhone 4 komen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeringsslot Verwijderen uit Iphone 4
Beste mede forummers
Mijn zoon heeft een IPhone 4 gekregen Maar daar zit een activeringsslot op. Nu kan ik niet in mijn IPhone 4 komen (inloggen). Op welke manier is het activeringsslot te verwijderen. T-Mobile simkaart geeft ook geen service aan. ITunes heeft de Iphone 4 wel herstelt en bijgewerkt. Kunt u mij verder helpen zodat ik kan inloggen op de IPhone 4. Ik wacht de eventuele tips af. MvGr B.Zijlstra |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alleen de eigenaar of diegene wiens id erin staat en het wachtwoord weet kan hem ontgrendelen, Apple kan dat ook maar doen ze niet ( alleen met originele aankoopbon willen ze het soms wel doen).
|
|
||||
|
||||
iphone 4 is evt een bypass voor zoek even op twitter ofzo naar bypass iphone 4
en laten unlocken als clean icloud is denk ik niet intressant voor een iphone 4 verder mag ik er hier niet veel meer over vertellen denk ik ..... krijg ik weer een waarschuwing .... |
|
|||
|
|||
Beste mensen
Sluit deze discussie maar. MvGr Ben. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID niet meer te herstellen. Wat nu met het activeringsslot? | Underlyingglitch | iPad algemeen | 3 | 28-12-17 12:41 |
Heb een spontane activeringsslot op mijn Iphone 5c | LucaToni | iPhone algemeen | 3 | 04-12-16 13:53 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
|
|