Apple ID niet meer te herstellen. Wat nu met het activeringsslot? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey forumleden! Ik ben gevraagd door een familielid om een iPad mini te herstellen naar fabrieksinstellingen. Ik heb hem toen gevraagd of er een activeringsslot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID niet meer te herstellen. Wat nu met het activeringsslot?
Hey forumleden!
Ik ben gevraagd door een familielid om een iPad mini te herstellen naar fabrieksinstellingen. Ik heb hem toen gevraagd of er een activeringsslot op zat en hij zei van niet. Nu kom ik er achter dat dit niet waar blijkt te zijn! Als ik het Apple ID wachtwoord opnieuw probeer in te stellen vraagt hij voor de beveiligingsvragen (we hebben geen idee!) of voor een emailadres. (DE GEBRUIKER HEEFT HIER HET EMAILADRES INGEVULD VAN HET APPLE ID DAT MOET WORDEN HERSTELD!!!!!!!!!) Wat moet ik nu doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie! Hoe kan ik het beste contact opnemen met Apple Support?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
activeringsslot, apple id, ipad mini |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple tv2 niet meer te herstellen? | fiestaboyke | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 14-03-13 10:03 |
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet | ceyhun27 | iPhone algemeen | 1 | 24-12-10 20:04 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
|
|