//

Is mijn oude iPhone 5c nog bruikbaar?

Is mijn oude iPhone 5c nog bruikbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu ben ik zelf al 2 iPhones verder, en bewaar ik mijn voorlaatste steeds als backup, voor de nieuwe. Dat moment is nu weer daar, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-18, 14:00
PhantomJerry PhantomJerry is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard Is mijn oude iPhone 5c nog bruikbaar?

Nu ben ik zelf al 2 iPhones verder, en bewaar ik mijn voorlaatste steeds als backup, voor de nieuwe.
Dat moment is nu weer daar, ik ben over naar de XR, en heb ik mijn 5c nog liggen.
Nu zou ik deze best door willen geven aan mijn vader die niet veel doet met zijn telefoon, maar WhatsApp en facebook zou nog handig kunnen zijn.
Ik weet dat als ik me niet vergis deze 2 apps op de huidige toestellen niet meer ondersteund worden, maar mocht ik dit toestel helemaal weer leeghalen, vind deze dan in de appstore, nog wel de oude facebook en WhatsApp, die kunnen draaien op deze 5c, of is het eigenlijk einde verhaal voor de 5c?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-18, 20:37
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ligt eraan welke ios staat op de 5c ? als die te jailbreaken is is het mogelijk om oudere versies van apps erop te zetten via app admin een tweak die via de jailbreak loopt
  #3  
Oud 18-12-18, 22:14
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Op de iPhone 5c is iOS 10 de laatste firmware.
De huidige versie van de Facebook-app werkt nog met iOS 9 (https://itunes.apple.com/nl/app/face...284882215?mt=8), en de huidige versie van whatsapp zelfs met iOS 8 (https://itunes.apple.com/nl/app/what...310633997?mt=8).
Het kan dus nog even, je vader kan er waarschijnlijk nog gewoon mee aan de slag.
Daarnaast kun je op een oude iphone vaak een oudere versie van de app downloaden, die soms ook nog werkt: https://www.iculture.nl/nieuws/apple...ere-firmwares/
  #4  
Oud 18-12-18, 22:54
PhantomJerry PhantomJerry is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Dank dat zou mooi zijn.
Reageren

Labels
facebook, iphone5c, nog te gebruiken, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5: Oude account ook op mijn nieuwe 6 plus gebruikt, hoe installer ik nu mijn oude 5? Borst1973 Unlock 4 25-01-15 14:43
iMessages komen binnen op mijn oude iPhone! Possimpible iPhone algemeen 7 02-10-13 23:37
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 01:56
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.