iPhone 6s gaat niet open discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Oktober 2015 heb ik mijn iPhone 6s gekocht bij KPN i.c.m. een abonnement. Alle jaren veel profijt gehad van de telefoon, maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s gaat niet open
Hoi allemaal,
Oktober 2015 heb ik mijn iPhone 6s gekocht bij KPN i.c.m. een abonnement. Alle jaren veel profijt gehad van de telefoon, maar nu begon de batterij toch wel erg snel leeg te lopen. Om nog te kunnen profiteren van het lage tarief voor de batterij-vervanging had ik voor vandaag een afspraak gemaakt bij Microfix (een erkende Apple serviceprovider). Daar konden zij mijn batterij vervangen, terwijl ik zou wachten dus dat was erg fijn. Nadat ik een half uur heb gewacht, kreeg ik te horen dat zij mijn iPhone niet open kregen. Dit hadden ze nog nooit eerder meegemaakt. De medewerker liet aan mij zien dat hij de onderste 2 schroefjes los had gemaakt, maar dat hij het beeldscherm niet hoger dan een aantal mm kon optillen. Als hij verder wilde tillen, hoorde hij ook gekraak. Ze vroegen aan mij of ik hem in de afgelopen 3 jaar ooit ergens heb laten repareren, maar dat is niet het geval. Oftewel, ze konden mijn batterij niet vervangen en ik werd naar huis gestuurd met de mededeling contact op te nemen met het bedrijf dat mij destijds de telefoon heeft verkocht. Vanavond heb ik ongeveer een half uur met KPN gebeld, maar daar is niets uitgekomen. Het advies was om of hem te brengen naar een andere reparateur of om een nieuw toestel te kopen. Ik had niet anders verwacht, maar goed, het was het proberen waard. Hebben jullie hierin nog advies voor mij? Ik wilde nog even doorgaan met deze iPhone en behalve de batterij werkt hij ook nog prima. Alvast bedankt in ieder geval |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou het probleem ook zeker bij Apple neerleggen. Je krijgt tenslotte de nieuwe batterij voor 29 euro onder een garantie van Apple. Dan mag je ook verwachten dat dit kan. En mocht hij dan bij dat proces kapot gaan, dan is dat neem ik aan het probleem van Apple. En niet van jou, daarvoor ga je tenslotte naar een bedrijf waar je je volledige garantie van Apple behoudt.
Mijn ervaring is dat de Apple klantenservice best mee wil denken en advies wil bieden. |
|
|||
|
|||
Ik heb dat ooit eens gehad ( bij een scherm vervanging ) dat het scherm niet los wilde bij een 6S , dit kwam doordat de openingen van het schermframe achter de klemmen kwam van de behuizing. Opening scherm frame zit aan de zijkant van het scherm en deze vallen in de klemmen van de behuizing, maar als het dan erachter blijft haken krijg je het alleen los door ze door te slijpen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook ik wilde let wel wilde mijn accu laten vervangen maar Afspraak maken is een drama va chat moest ik bellen ,gebeld lukte niet om een afspraak te maken want de voorraad batterijen was minimaal ok stuur me een mail als deze weeer leverbaar is nee dat kon niet ik moest zelf maar bellen Mmhh niet blij mee maar ja weer geprobeerd afspraak te maken lukt niet want de batterijen zijn niet voorradig ok bestel er een en bel/mail me dat kon niet Vandaag 7 weken na eerste contact langs bij de Apple store Haarlem gevraagd voor een nieuwe batterij Of ik een afspraak had nee maar laat het toestel achter en bel me maar als hij klaar is want heb hem niet nodig , nee dat kon niet kon wel een afspraak maken einde dag maar ik ga geen 5 uur wachten en in de buurt rond hangen met de wetenschap dat er geen batterijen op voorraad zijn Ik heb de medewerker bedankt en gezegd dat ik daar geen zin had en dat ik wat anders ga kopen of dat een Apple wordt ?? Ik ben super te spreken over de apparatuur van Apple maar de service en flexibiliteit is zwaar ku....... Dat is mijn ervaring en ging niet eens om nog een accu voor de goedkopere prijs Oh ja ook de inruil van het toestel krijg je een mooie mail met een link om een prijs te krijgen werkt ook niet niet voor de 6 maar ook niet voor de 8 Ook daar kon de mederewerker niets mee en ook niet een ander inruilvoorstel Gemiste kans mijn inziens Laatst gewijzigd door blackfocus; 28-12-18 om 23:07. |
|
|||
|
|||
Ik zou als ik jouw was een nieuwe telefoon kopen.
Maar koop er dan wel een waar de punt op het toetsenbord wel werkt. |
Labels |
batterij, iphone 6s, kpn, reparatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G S kan niet worden hersteld & gaat ook niet meer open | mylittlejack | iPhone algemeen | 0 | 23-10-12 19:42 |
Alle iDevices: iPhone 4 5.1 probleem na de tethered jailbreak- cydia gaat niet open | ceylanbey | Jailbreak | 1 | 11-03-12 17:42 |
Cydia gaat open en dicht. | iMafia75 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 24-04-11 16:01 |
mail gaat niet open | matthewvl | Archief | 2 | 26-06-08 00:22 |
|
|