//

iPhone fabrieksinstellingen kan niet meer

iPhone fabrieksinstellingen kan niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb onlangs batterij laten vervangen bij een niet erkende apple-onderdelen dealer en sindsdien staat er bij software update "automatisch updaten" en aangevinkt. Dit heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-18, 19:35
rockybalboa rockybalboa is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2018
Berichten: 11
Standaard iPhone fabrieksinstellingen kan niet meer

ik heb onlangs batterij laten vervangen bij een niet erkende apple-onderdelen dealer en sindsdien staat er bij software update "automatisch updaten" en aangevinkt. Dit heb ik ooit eerder gehad toen ik beta versies aan het uitproberen was.
Dus ik weet nu dat er gekloot is met de hardware van mijn iPhone. Heb al fabrieksinstellingen gedaan om hem weer terug te zetten naar originele staat, maar hij gaat gewoon weer terug naar de laatste versie van iOS (12.1.2).
Hij doet het wel gewoon verder, maar het idee dat er met mijn telefoon is gekloot en dat ik hem niet meer in fabrieksinstellingen kan zetten maakt mij behoorlijk pissig.

heeft iemand anders nog een optie dat ik hem weer in zijn normale staat kan zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-18, 22:46
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Wat verwacht je welke versie bij het terugzetten van fabrieksinstellingen naar voren getoverd wordt dan de laastste geinstalleerde versie?
  #3  
Oud 27-12-18, 23:22
Mariche Mariche is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 214
Standaard

Als automatische updates op Aan staat, zet je het toch weer uit.
Hoe moeilijk kan het zijn
  #4  
Oud 28-12-18, 00:12
Marijn21 Marijn21 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2015
Locatie: Bruinisse
Berichten: 43
Standaard

Ik zie niet wat er fout zou zijn. 12.1.2 is toch ok, of verwacht je iOS 10 er weer op?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan de iphone 4s niet meer terugbrengen naar fabrieksinstellingen wim43 iPhone algemeen 2 02-05-15 00:12
Restore naar fabrieksinstellingen lukt niet grijzerd iPad algemeen 2 21-10-14 20:49
iphone 3gs vind simkaart niet na terug zetten fabrieksinstellingen datwasik iPhone algemeen 0 03-10-14 21:45
Start niet op na terugzetten fabrieksinstellingen harley525 iPhone algemeen 2 11-04-12 13:21
iphone komt niet meer uit opstart na fabrieksinstellingen hoog iPhone algemeen 13 02-09-11 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.