iphone komt niet meer uit opstart na fabrieksinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb mijn iphone verkocht en wilde hem gisteren helemaal leeg maken voor de persoon die hem heeft gekocht zodat ik daarna een firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone komt niet meer uit opstart na fabrieksinstellingen
hallo ik heb mijn iphone verkocht en wilde hem gisteren helemaal leeg maken voor de persoon die hem heeft gekocht zodat ik daarna een firmware helemaal clean erop kon zetten via wis alle inhoud en instellingen in de iphone zelf. alleen hij is nu bezig geweest vanaf half 8 gister avond tot ong 5 uur snachts toen was de batterij leeg hoe doe ik hem weer op de lader en krijg ik weer precies hetzelfde een apple logo die afentoe opnieuw opstart HELP!!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even aansluiten op de computer en met iTunes herstellen en daarna instellen als nieuwe iPhone.
|
|||
|
|||
hoog
dat gaat niet want dan geeft hij foutcode 3194 doordat hij geen shsh heeft ofzo snap er zelf ook niet zoveel van heb hem nu aan de praat gekrege via pc maar kan alleen maar 3.1.3 erop zetten hoger niet dus weet niet wat ik hieraan moet doen |
|
|||
|
|||
als ie aan geeft enkel 3.1.3 erop te willen doen.
Probeer of dat wel lukt, en dan een update naar 4.3.5 |
|
|||
|
|||
anders in DFU mode herstellen
|
|
|||
|
|||
hoog
|
|
||||
|
||||
4.2.1 is inderdaad de hoogste.
Waarom zet je dan niet gewoon 3.1.3 terug? De nieuwe eigenaar kan dan altijd nog kijken wat hij/zij wil. |
|
|||
|
|||
ja maar heb geen shsh blobs op me iphone staan en de koper heeft net gezegt dat het niet door ging dus nu zit ik met een iphone op 3.1.3 zonder shsh blobs dus nu kan ik helemaal niet meer naar 4.0 of hoger of is er nog een uitweg voor mij? want gewoon op update of herstel drukken zonder eigen firmware werkt ook niet meer dan heb ik namelijk weer foutcode 3194.
|
|
||||
|
||||
Een iPhone 3G heeft voor 3.1.3 geen SHSHs blobs nodig.
|
|
|||
|
|||
hoog
ja die heb ik er nu op staan maar geen enkele shsh blob zegmaar dus nu kan ik helemaal niet meer naar 4.0 of zijn er nog opties voor mij?
|
|
||||
|
||||
Je moet gewoon kunnen updaten naar de laatste firmware voor de iPhone 3G, iOS 4.2.1.
De foutmelding(en) die je krijgt zul je even moeten opzoeken. |
|
|||
|
|||
hoog
volgens mij is foutcode 3194 een foutmelding dat je geen shsh van die firmware hebt dus vind het beedje raar??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En ook hier gaat een slotje op vanwege je vele dubbelposts.
Graag 1 topic aanhouden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS komt niet meer uit herstelmodus na upgrade iOS 4 | Jeroen74 | iPhone algemeen | 51 | 17-04-12 21:02 |
iPhone 4 komt niet uit standby | JonCamaro | iPhone algemeen | 0 | 20-02-11 13:03 |
Iphone 3G komt niet meer uit standby | olafweller | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:25 |
iPhone komt niet meer uit 'Herstel Vereist' | Daan. | iPhone algemeen | 5 | 10-12-09 09:18 |
iPhone komt niet uit standby. | Kermi | iPhone algemeen | 9 | 24-06-08 13:23 |
|
|