Iphone 3GS Locked sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraag ik heb een iphone 3Gs overgenomen van iemand en hy is simlock vrij. heb nu een simkaart van vodafone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS Locked sim
Hallo,
ik heb een vraag ik heb een iphone 3Gs overgenomen van iemand en hy is simlock vrij. heb nu een simkaart van vodafone en deze zit er nu in. maar hy werkt niet, van de week by de persoon waar ik hem van overgenomen heb, de simkaart van mijn vrouw er in gedaan toen heeft die persoon hem gereset en werkte hy gewoon. Nu met ook de sim van mijn vrouw doet hy het niet. Hy geeft nu aan.. "simlock actief" plaats een geldige simkaart zonder pincode om te iphone te activeren. Als ik hem aansluit op iTunes "De sim kaart in deze Iphone is met een pin gelocked " en daaronder " u moet een nieuwe versie van iTunes installeren en uw Iphone opnieuwverbinden.. Kortom kan iemand me alsjeblieft helpen, ik weet niet wat ik moet doen. Heb niet eerder een iphone gehad. gr. Arjan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je de pincode van de simkaart in een andere telefoon verwijderen en het dan opnieuw proberen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 Sim Locked Jailbreaken? | Talent | Jailbreak | 1 | 29-03-11 21:31 |
T-Mobile sim kaart in andere locked iPhone? | iekozz | Archief | 1 | 27-01-10 17:00 |
iPhone 1e gen.: Mijn Iphone is Sim-locked, HELP please. | Jerreby | Unlock | 20 | 13-12-08 17:34 |
iphone perongelukt geupdate naar 1.1.3 -> sim locked | SHaDoW90 | Archief | 3 | 30-01-08 11:38 |
iPhone geeft locked sim aan... | herk0039 | Unlock [archief] | 1 | 06-11-07 02:14 |
|
|