//

Iphone 3GS Locked sim

Iphone 3GS Locked sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraag ik heb een iphone 3Gs overgenomen van iemand en hy is simlock vrij. heb nu een simkaart van vodafone en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-11, 17:47
arjan34 arjan34 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone 3GS Locked sim

Hallo,

ik heb een vraag ik heb een iphone 3Gs overgenomen van iemand en hy is simlock vrij. heb nu een simkaart van vodafone en deze zit er nu in. maar hy werkt niet, van de week by de persoon waar ik hem van overgenomen heb, de simkaart van mijn vrouw er in gedaan toen heeft die persoon hem gereset en werkte hy gewoon. Nu met ook de sim van mijn vrouw doet hy het niet.
Hy geeft nu aan.. "simlock actief" plaats een geldige simkaart zonder pincode om te iphone te activeren. Als ik hem aansluit op iTunes "De sim kaart in deze Iphone is met een pin gelocked " en daaronder " u moet een nieuwe versie van iTunes installeren en uw Iphone opnieuwverbinden..
Kortom kan iemand me alsjeblieft helpen, ik weet niet wat ik moet doen.
Heb niet eerder een iphone gehad.

gr. Arjan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-11, 17:54
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Kun je de pincode van de simkaart in een andere telefoon verwijderen en het dan opnieuw proberen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 4 Sim Locked Jailbreaken? Talent Jailbreak 1 29-03-11 20:31
T-Mobile sim kaart in andere locked iPhone? iekozz Archief 1 27-01-10 16:00
iPhone 1e gen.: Mijn Iphone is Sim-locked, HELP please. Jerreby Unlock 20 13-12-08 16:34
iphone perongelukt geupdate naar 1.1.3 -> sim locked SHaDoW90 Archief 3 30-01-08 10:38
iPhone geeft locked sim aan... herk0039 Unlock [archief] 1 06-11-07 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.