//

Mijn iPhone onderneemt zelf handelingen

Mijn iPhone onderneemt zelf handelingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu een paar weken een iPhone X . Ik heb deze beschermd met een zon beschermlaagje voor op een scherm een een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-19, 00:34
Ruben9933 Ruben9933 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2019
Berichten: 1
Standaard Mijn iPhone onderneemt zelf handelingen

Hallo,

Ik heb nu een paar weken een iPhone X . Ik heb deze beschermd met een zon beschermlaagje voor op een scherm een een hoesje met een keurmerk wat inhoud dat hij een val van 3 meter zonder schade zou moeten overleven.

Ik heb nu sinds een week dat mijn telefoon zomaar dingen gaat doen, denk hierbij aan apps afsluiten, swipen van links naar rechts. Eigenlijk doet hij van alles! Dit zonder dat ik hem aan raak o.i.d.

Heeft iemand anders hier ook last van of weet iemand hier een oplossing voor?

Ruben

PS: Mijn iphone is helemaal geupdate.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe log ik alle handelingen op mijn iphone? Xtropez iPhone Apps 0 07-02-12 22:25
Zoek mijn Iphone, Zelf plattegrond maken? TOMTEC123 iPhone Apps 0 12-04-11 18:37
iPhone (handelingen) via beamer sukk1e Ontwikkelen voor iOS 4 29-10-10 10:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.