Zoeken oude agenda items discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Agenda items ouder dan 1jaar kunnen niet opgezocht worden. Ze staan er wel. List view gaat ook niet verder dan 1 jaar terug....iPhone Xs iOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoeken oude agenda items
Agenda items ouder dan 1jaar kunnen niet opgezocht worden. Ze staan er wel.
List view gaat ook niet verder dan 1 jaar terug....iPhone Xs iOS 12.1.2 Zijn er meer gebruikers met dit verschijnsel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde (iOS 12.1.2). Misschien by design?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik "WeekCal" en kan in mijn agenda terug gaan tot 30 augustus 2010, de eerste dag dat ik hem gebruikt heb.
|
|
|||
|
|||
Geen items in agenda ouder dan 1 jaar op iPhone/iPad
Ik ben er pas onlangs achter gekomen dat ik dit probleem ook heb op iPhone 8 256. In iCloud staan alle items wel vernoemd.
Ook op iMac en MacBook. Maar dus niet op de iPhone 8 en ook niet op mijn Ipad Air. Zou hier ook graag oplossing voor krijgen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oude agenda items onverklaarbaar in agenda | Youreckon | iPhone algemeen | 1 | 23-10-17 10:57 |
iCloud agenda synchroniseert geen oude items... | Tsjip | iCloud | 1 | 25-01-14 14:50 |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|