iPhone laad en start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een jaar mijn iPhone 5s (refurbished) en nu doet hij het niet meer. Als ik het aan de lader leg komt er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone laad en start niet op
Ik heb net een jaar mijn iPhone 5s (refurbished) en nu doet hij het niet meer. Als ik het aan de lader leg komt er op het beeld het Apple logo, dan wordt het beeld weer zwart. Daarna komt er weer het Apple logo. En zo af en toe komt er ook nog een rood scherm een paar seconden tussendoor. Als de telefoon niet aan de lader ligt gebeurt er niet.
Het begon allemaal met dat mijn telefoon uitviel en alleen aan ging als het aan de lader lag. Weet iemand hoe dit te maken valt? Er staan namelijk belangrijke gegevens op die ik graag terug wil. En die staan niet op de laatste back-up. Met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer eens een andere kabel of oplader ? harde reset geven ?
|
|
|||
|
|||
Al geprobeerd maar helpt niet
|
|
|||
|
|||
Batterij is hoogstwaarschijnlijk op. Ik kom het vaak tegen bij refurbished toestellen na ca een jaar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC | roelske | iPhone algemeen | 29 | 29-06-13 12:12 |
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek | Loveaddiicted | iPhone algemeen | 0 | 17-12-12 22:02 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iphone laad niet op | ollyafca | iPhone algemeen | 3 | 16-10-12 04:06 |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
|
|